0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تولید محتوای الکترونیکی و برنامه سازی (ساختار شرطی IF – Else - پایه دهم)
نویسندگان :
آرزو موسوی
1
معصومه همتی زاده
2
زینب داودی
3
1- دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران مرکز
2- دانشگاه پیام نور ایلام
3- دانشگاه پیام نور ایلام
کلمات کلیدی :
درس پژوهی، طرح درس، تدریس
چکیده :
با توجه به اهمیت درس برنامه سازی و پایهاي بودن این درس برای رشته کامپیوتر، بر خود وظیفه دانستیم تا در این بازه اقدام به درس پژوهی نموده و نتایج حاصله را مورد ارزیابی قرار دهیم، این کار با همکاری تیم متشکل از 3 نفر انجام گرفت که، هدف ما از این درس پژوهی در کل تغییر نحوه تدریس بخشی از موضوعات زبان برنامه نویسی و مشاهده نتایج آن بود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پیامدهای حمایت سازمانی ادراک شده در معلمان
سیده قدسیه کاملی
ارتباط بین صمیمت و رضایت زناشویی: یک مطالعه مروری
مریم عنایتی شبکلایی - فاطمه قاسمی دادوکلایی - مائده عنایتی شبکلایی
رابطه ی اخلاق حرفه ای و معنویت در کار با پاسخگویی سازمانی کارکنان آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان مقطع متوسطه شهرستان تربت حیدریه)
حسین مومنی مهموئی - حبیبه پوریوسف
چگونه می توان دانش آموزان رابه نظافت و زیستن پاکیزه در مدرسه و فضای آن هدایت کرد؟
حامد رمضانی
معرفی رویکرد نوین یادگیری الکترونیکی مبتنی برموک
حمیده حامی
پرخاشگری در دانش آموزان، علل و راهکار
لاله دهقان قاسم خیلی
تجربه مدیریت کلاس درس و فرایند یاددهی و یادگیری
سمانه مت میر - مریم یعقوبی
پیشایندها و پسایندهای یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش عالی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهر زاهدان)
ایمان بخشی - مهدی محمودی
بررسی رابطه سبک رهبری خدمتگزار مدیران با یادگیری سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی
الهام حاجی پور - محمد شاهین فر - تکتم مطلبی پور - اعظم مصلحی
مدل رگرسیونی یادگیری سازمانی و دانشآفرینی در ورزش با رفتار شهروندی در معلمان تربیتبدنی شهر بیرجند
احمد احمدی - سعید سعیدی - علیرضا حیدری مفرد
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0