0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تجربه مدیریت کلاس درس و فرایند یاددهی و یادگیری
نویسندگان :
سمانه مت میر
1
مریم یعقوبی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر
2- دانشگاه مازندران- بابلسر
کلمات کلیدی :
مدیریت کلاس درس،تعلیم و تربیت،یاددهی و یادگیری
چکیده :
هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر مدیریت کلاس درس بر فرآیند یاددهی و یادگیری می باشد که به شیوه مروری و با بیان تجربه شخصی صورت گرفته است که نقش محوری و اصلی معلمان در نظام تعلیم و تربیت و شیوه مطلوب مدیریت کلاس درس برای رسیدن به هدف نهایی یعنی پیشرفت تحصیلی - تربیتی دانش آموزان بحث شده است برای اینکه فنون مدیریت کلاس، بتواند رفتار یک دانش آموز را تغییر دهد در ابتدا باید آن را رفتار را تشخیص داد. بهترین راه ها برای مدیریت کلاس راه هایی هستند که از بروز مشکلات جلوگیری می کند و برای اصلاح غنی سازی و توسعه دادن محیط کلاس تعیین و تشریح شده اند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر تحقیق و پژوهش در یادگیری
نگار کاظمی
تبیین و بررسی بکارگیری مهارتهای مدیریتی مدیران بر رضایت شغلی معلمان
مریم فرجی بالاافراکتی - تقی ولیپور پایین افراکتی - مهناز فرجی بالا افراکتی
مروری بر برون داد قصه گویی در تبعات داخل و خارج
رقیه ذبیحی
آموزش مجازی(مزایا، معایب و تکنیک ها)
زهرا میناوی
The Role of Scaffolding in Enhancing Critical Thinking in ESL Learners
Masoumeh Sabouri
: بررسی عوامل موثر در عدم استفاده معلمان مقطع ابتدایی شهر خدا بنده از مواد کمک آموزشی
اکرم میرمحمدی
روایتی از بهبود مهارت نوشتاری دانش آموزان پایه ی چهارم با استفاده از روش خلاق
مریم اخگر - محمدباقر فرقانی اوزرودی
بررسی روش تدریس ایفای نقش در تدریس درس انسان و محیط زیست
شبنم محمودی - الناز خلیلی
اثربخشی بازی درمانی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوم ابتدایی مبتلا به اختلال خواندن در شهرستان چالوس
ائمه صادق کوهستانی
بهبود درک دانش آموزان در رابطه با تبدیل واحدهای اندازه گیری طول (مسافت)
لیلا جلالی گرمرود - فریبا میرفخرایی - بهار خواجوندخوشلی - حیدر پالوج
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0