0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی کتاب فارسی پایه ی اول ابتدایی در نظام آموزشی 3-3-6
نویسندگان :
عبدالله عزیزی
1
شهناز عزیزی
2
1- پیام نور تهران
2- پیام نور تازه آباد - کرمانشاه
کلمات کلیدی :
فارسی،پایه اول ابتدایی،خوانداری،نوشتاری،بررسی
چکیده :
توجه به کتاب های درسی به ویژه کتب آموزش زبان هر کشور به عنوان سند معتبری از اهداف بلند مدت جهت توسعه ی فرهنگ آن کشور، امری ضروری به نظر می رسد. با توجه به گذشت چند سال از تالیف کتب جدید فارسی، در این مقاله سعی شده است تا کتاب های فارسی پایه اول از نظر ساختار ظاهری و محتوایی مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد. در زمینه ي ساختار ظاهری کتاب، تصاویر و نحوه چینش نشانه ها و خط مورد بررسی قرار گرفته و در زمینه ی ساختار محتوایی به مفاهیم موجود در تصاویر به عنوان اصلی ترین شیوه ی انتقال مفاهیم به دانش آموزان توجه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
عوامل خطر اضافه وزن و چاقی در بین دانش آموزان: مطالعه مروری
زهرا قاسم زاده - سعید محسنی پور
اهمیت هنر در یادگیری
فرزاد عصمتی - مریم علی زادگان - رضا رمضانپور پاشاکلایی - سید علی اصغر پرستاران - علی گرجی پور شوبی
رابطه بین حمایت اجتماعی وامید به زندگی با اضطراب مرگ و اضطراب کرونا سالمندان در دوران پسا کرونا
حسین برزکارباغلویی - صفورا فروزانی - الهه گرائیلی - لیلا بیواره
قوانین حاکم بر رسانه های گروهی نوین(ماهواره ها) در حقوق ارتباطات
محمد محسنی دهکلانی - سید حسام الدین بردبار - دانیال فرهادی
روش های نوین مدیریت کلاس در مدارس ابتدایی
عبدالباسط طعنه - حبیبه شیر محمدلی
بررسی ویژگی های توزیع گاما – وایبل و برارزش آن روی داده های کوید-19
علی شعبانی
ارتباط بین استرس شغلی و تعهد حرفه ای در منجیان غریق شهر تهران
سیدحسین علوی - برانوش نیک بین - علی اکبر حسن پور حیدری
محیط زیست از منظر آیات و روایات اسلامی
سیده بتول حسینی - مریم دیوسالار
واکاوی میزان انعکاس مولفه های نفی قومیت محوری در محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی
علی یعقوبی
آنکوباتورها در کسب و کار و کارآفرینی
رقیه ولایتی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0