0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
یادگیری مؤثر با تکیه بر نوآوری در آموزش
نویسندگان :
فاطمه رجبی ملکشاه
1
نازنین قلیپور قصاب
2
کوثر عسکری سیار
3
1- دانشگاه فرهنگیان- دانشکده فاطمه قائمشهر
2- دانشگاه فرهنگیان- دانشکده فاطمه قائمشهر
3- دانشگاه فرهنگیان- دانشکده فاطمه قائمشهر
کلمات کلیدی :
نوآوری در آموزش،تدریس خلاق،محیط آموزشی پویا،تجربه عملی یادگیری،بازی آموزشی
چکیده :
این پژوهش به بررسی مسئله عدم یادگیری مؤثر دانشآموزان مقطع ابتدایی و ارائه راهکارهایی مؤثر با تکیه بر نوآوری در آموزش برای بهبود آن میپردازد. یافتههای پژوهش نشان میدهد که شیوههای تدریس سنتی، فقدان تعامل و مشارکت در کلاس، محیط آموزشی خشک و بیروح از عوامل اصلی کاهش انگیزه و یادگیری دانشآموزان هستند. این پژوهش با بهرهگیری از مطالعات گذشته و تجربیات معلمان، راهکارهایی همچون بهکارگیری روشهای تدریس فعال، ایجاد محیط خلاق و پویا، تجربه عملی یادگیری را پیشنهاد میکند. روش پژوهش کیفی و مبتنی بر مصاحبههای عمیق با معلمان و مطالعه پژوهشهای پیشین است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شناخت واهمیت یادگیری مستمرورشدپایدار دردانش آموزان
رعنا زارع جویباری
مروری بر حسگرهای بیسیم با قابلیت برداشت انرژی از فرکانس های رادیویی
محمد باعث
مدیریت استعداد ابزاری پیشران در ایجاد مزیت رقابتی
هایده پورشعبانی کشکانی - زهرا پورشعبانی کشکانی
تأثیر اخلاق حرفهای بر تعلق شغلی با نقش میانجی شاداب سازی مدارس (مطالعه موردی معلمان مدارس ابتدایی شهرستان آمل)
لیلا مهدی پور - نادی علیزاده
ارزیابی عملکرد شبکه های حسگر بی سیم با استفاده از مدل تحلیل PCR وPDR
فرشید شایان - اسماعیل ملک زاده سرایی - پویان صالحی
افزایش آگاهی و بصیرت در مورد نماز(یکی از راههای دعوت دانشآموزان به نماز)
زهرا غفاری آبیسفلی
بررسی اثربخشی آموزش مشارکتی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان
سمیه حیدری
بررسی نقش مدیریت استعداد بر جوّ سازمانی معلمان
رضا براری - مهدی تیرانداز
ایجاد علاقه در دانش اموزان مقطع ابتدایی به درس قران و هدیه های اسمانی با شعر و قصه گویی
رضا براری - فیروزه محمودزاده تیلمی
استباط پارامترهای توزیع پاراتونمایی بر اساس مقادیر رکورد
علی شعبانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0