0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
آموزش مجازی و رویکرد های نوین
نویسندگان :
سمیه کرباسی راوری
1
1- دانشگاه پیام نور شهر ری
کلمات کلیدی :
معلم،دانش آموز،خانه،کتاب،مدرسه
چکیده :
معلم هر درسی باید مبتکر باشد و به شیوه نوآورانه و سرشار از شادابی و روحیه جوانی کار تدریس را به دور از هر گونه تقلید بدون فکر از کشورهای اروپایی انجام دهد. معلمان و کادر اداری مدرسه که متوجه شرایط نوظهور شده بودند. ضمن رعایت نکات بهداشتی و فاصلهگذاری اجتماعی، جو مدرسه را با آرامش و بدون هر تنش به جلو پیش میبردند. من هم با توجه به روش تدریسی که داشتم؛ سعی کردم که از نهایت وقت، کمال استفاده را ببرم و حجم زیادی از کتاب را تدریس کنم و تا فرصت است از دانش آموزان امتحان هایی بگیرم. بعد از تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات، دانش آموزان ضعیف را شناسایی کرده و گروهبندی کردم. کلاس های فوق العاده و جبرانی رایگان برایشان با تعداد کم و حتی یک نفره تشکیل دادم. خدا را شاکرم که توانستم همه دانشآموزانم را به درس ریاضی در حد قابل قبولی برسانم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی رابطه بین آموزشهای مجازی با استراتژی زیست محیطی
عالیه توکلی
چالش های آموزش الکترونیکی در روند آموزش عالی
مهین اسداله پور - بهمن خسروی پور - منتهی بوعذار
بررسی مزایا، معایب، فنون آموزش و ارزشیابی در آموزش مجازی دانشگاهیان
مریم ادیبی - فاطمه عبادی
ارزشیابی مجازی در پی شیوع ویروس کرونا
زینب رضوانی - حمیده حسینی - الهام نیک زاد
ابعاد تصویر آموزش های مهارتی از نگاه دانشجویان مهارت آموخته اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران
سید عبداله خاوری - مریم طالبیان
رد پای بوم شناختی شاخصی برای محافظت از محیط زیست
حسن حذرخانی - فاطمه پرک
تاثیر رضایت شغلی معلمان بر انگیزش شغلی آنان
فرزاد عصمتی - مرتضی خیر آبادی - عرفان شعبانی - سیدعلی اصغر پرستاران - علی گرجی پور شوبی
ایجاد مدارس شاداب و هوشمند در آموزش و پرورش فراگیر
سمیه فلاح - مهسا سام دلیری - سیده احترام موسوی فرد
الکتریسیته
زهرا سعدآبادی مطلق - مهدی تمدن - سعید اقتداری - فریبا فرهمند حیدریان
کاربرد وب پویه ها در آموزش علوم تجربی پایهی اول تا سوم دبستان
حسین تیموری جروکانی - زهره نصر اصفهانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0