0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
ایجاد مدارس شاداب و هوشمند در آموزش و پرورش فراگیر
نویسندگان :
سمیه فلاح
1
مهسا سام دلیری
2
سیده احترام موسوی فرد
3
1- آموزش و پرورش شهرستان چالوس
2- آموزش و پرورش شهرستان چالوس
3- آموزش و پرورش شهرستان چالوس
کلمات کلیدی :
مدارس شاداب،مدارس هوشمند،آموزش و پرورش فراگیر
چکیده :
مدارس تازه و هوشمند نشان دهنده مدلی امیدوارکننده برای آموزش فراگیر است که به نیازهای متنوع همه دانش آموزان رسیدگی می کند و فرصت های یادگیری عادلانه را ارتقا می دهد. هدف این پژوهش بررسی ایجاد مدارس شاداب و هوشمند در آموزش و پرورش فراگیر است. برای بررسی این موضوع از طرح تحقیق توصیفی استفاده شد. دادهها از 10 مدرسه برتر شهری به روش های مختلف نظرسنجی، مصاحبه، مشاهدات و ارزیابی جمعآوری شد. این مطالعه با تجزیه و تحلیل دادههای کیفی از منابع مختلف، الگوها، موضوعات، و بینشهای نهفته در دادههای متنی، مصاحبهها، یادداشتهای مشاهده و سایر منابع کیفی را کشف کنند. دادهها نشان دهنده این است که که مدارس شاداب و هوشمند به طور قابلتوجهی نتایج آموزش و پرورش فراگیر را افزایش میدهند. بهبود عملکرد تحصیلی، مشارکت بیشتر و رضایت بیشتر نشان می دهد که این مدارس در پرورش یک محیط فراگیر موثر هستند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیرگذاری سواد اطلاعاتی معلمان بر رشد شخصیت و توانمند سازی دانش آموزان دبستان آموزش و پرورش ناحیه ی 1 زاهدان
زهرا ابراهیمی شاهرودی - زهرا پودینه بحری - ام البنین پودینه - فرشته رمضانی خیبری
اثربخشی آموزش مدیریت استرس با رویکرد شناختی – رفتاری بر تاب آوری مادران دارای کودکان طیف اتیسم
محمد شفیعی - سعید صالحی - مریم بابایی
استفاده از اقدام پژوهی برای جبران عقب ماندگی تحصیلی: (ناشی از تغییر رشته تحصیلی)
زهرا کریمیان - رضا نجارنیا فیروزجاه
بررسی تاثیر استفاده از ابزارهای آموزشی برخط برخودکارآمدی تحصیلی و هراس اجتماعی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر فیروزان
سعیده نظرپور - فاطمه جبار - هادی ذوالفقاری
محیط زیست از منظر آیات و روایات اسلامی
سیده بتول حسینی - مریم دیوسالار
رابطه بین آوای سازمانی و جامعهپذیری سازمانی (مورد مطالعه: آموزگاران دبستانهای شهرستان سوادکوه)
خدیجه علی آبادی درونکلا - مرضیه نیازآذری
چگونه توانستم سر درد دانش آموزم (علی )را با مدل جدول تناقضات هنگام پرخاشگری در کلاس کاهش دهم
محمدرضا اسماعیل پور - زهرا دارایی - حامد نوراللهی - سید محمد ساداتی
نگاهی به استاندارد فرآیندی حل مسئله در محتوای کتاب ریاضی و آمار 3
حسین مهران فر - محمدجواد اسلام پور - مهدیه اجدادی
میرایی نوسانات گذرای ژنراتور سنکرون با استفاده از خازن سری کنترل شونده با تایریستور (TCSC)
حسن زارع - سهیل رنجبر
نقش نرم افزارها و چندرسانه ای ها بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم در درس ریاضی
خدیجه تیرگان - زهرا لاچینی - سبحان اعظمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0