0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی چالشهای ارزشیابی کیفی ـ توصیفی در نظام آموزشی ایران
نویسندگان :
زهرا بیگدلی
1
روح اله چراغی
2
1- دانشگاه محقق اردبیلی
2- دانشگاه آزاد ابهر
کلمات کلیدی :
ارزشیابی، کیفی توصیفی، نظام آموزشی.
چکیده :
ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به عنوان یکی از ارکان نظام تربیت رسمی و عمومی از اهمیت ویژهای برخوردار است. این موضوع که ارزشیابی کلاسی یکی از عوامل مؤثر در بهبود یادگیري در کلاس درس است، در سالهاي اخیر بسیار مورد توجه صاحبنظران قرار گرفته است .ارزشیابی کیفی توصیفی رویکرد جدیدی است که با وجود تمام محاسن ایراداتی در نحوه اجرای آن وجود دارد. هدف این پژوهش بررسی مشکلات و چالشهای ارزشیابی کیفی توصیفی است. که راهکارهایی را نبز برای غلبه بر این چالشها ارائه میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تشخیص و پیش بینی پدیده قطع تحریک در ژنراتورهای سنکرون متصل به سیستم های قدرت
حسین اصغرپورعلمداری - فاطمه رنجبربیزکی - عاصف ربیع پور
بررسی معایب و مزایای آموزش مجازی در دوران اپیدمی کرونا در مدارس ایران
فاطمه ریاحی - زهرا خبری زاده جوزم
مدل مفهومی برنامه ریزی فضایی شهری با تاکید بر مفهوم شهر حساس به آب
عارفه اسلامی - محمدرضا حق جو
قابلیتهای بستر مجازی برای تربیت معلم و توسعه حرفهای معلمان
افروز بازدار
ایجاد نگرش کتابخوانی در کاهش جرائم
مهلا یعقوبی - حسین فروغی نیا - فروزان آبزن
بررسی همبستگی عوامل موثر بر توسعه ورزش همگانی در کشور عراق
سیدحسین علوی - لبیب اسعد شاطی
تحلیل محتوای کتب پایه اول ابتدایی بر اساس مولفه های تفکر فلسفه برای کودکان با تاکید بر نظریه لیپمن
هانیه ایمانی - فاطمه اصغری آقمشهدی - سمانه باکویی کتریمی
بررسی کتاب کاروفناوری پایه ششم ابتدایی ازمنظرپرداختن به کشاورزی به عنوان بخش مهم حوزه کارآفرینی و کسب وکار در ایران
فاطمه پرسته - فائزه ملاآخوندی - فرزانه خندان آستانی
آموزش و پژوهش در مدارس
معصومه همتی زاده - آرزو موسوی - زینب داودی
رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه و تفکر انتقادی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر
سیده سوده نبوی کارکمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0