0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی اول ابتدایی سال 96-97 با روش تحلیل محتوا خلاقیت گیلفورد
نویسندگان :
احسان عمویی اسرمی
1
مسعود اسلامی کلیجی
2
فاطمه ملک شعبانی
3
محمد امین رحیمی
4
حسین سیف الله پور
5
1- آموزش و پرورش و
2- آموزش و پرورش , دانشگاه آزاد تنکابن
3- آموزش و پرورش و دانشگاه مازندران
4- آموزش و پرورش
5- آموزش و پرورش و دانشگاه ارومیه
کلمات کلیدی :
ریاضی اول ابتدایی- خلاقیت گیلفورد - –تحلیل محتوای کتاب درسی
چکیده :
چکیده : هدف پژوهش حاضر بررسی کتاب ریاضی اول ابتدایی در سال 96-97 با روش خلاقیت گیلفورد است.در این تحقیق جامعه آماری ما کل کتاب ریاضی دوره ابتدایی و نمونه ما کتاب ریاضی اول به طور خاص بوده است ما از روش توصیفی تحلیل محتوا برای بررسی کتاب استفاده کردیم و کتاب را به روش کدگذاری و تقسیم بندی به چهار قسمت تقسیم کرده و عوامل گیلفورد را در آن قسمت هابه طور تک تک بررسی کرده ایم نتایج بدست آمده بیانگر این است که کتاب ریاضی اول ابتدایی به سطح حافظه واگرا و تفکر ارزشیاب به اندازه توجه کرده است
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارزیایی مشارکت شهروندان در توسعه محیط زیست شهری با توجه به رویکردهای توسعه پایدار نمونه موردی: شهر فریدونکنار
شکرالله جعفری - محمدظاهر محمدی
بررسی اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر هنر در درس ادبیات فارسی دوره متوسطه دوم شهر چمستان
عقیل غلامی - رقیه ثقفی
شناسایی گونه های کاندیدایی جدا شده ازکاتتر ادراری بیماران بستری شده در بیمارستان های شهرستان آمل و تعیین حساسیت آن ها نسبت به فلوکونازول
کمال قربانی - علی رائفی
بررسی علل آلودگی آبهای دریا و اقیانوس و روشهای پاکسازی آن
الناز خلیلی - مبینا اصیلی
چشم اندازی به بخشی از نارسایی های تفاسیرقرآن کریم
جعفر کارگزار
مدیریت زمان
سیده خدیجه هاشمی - عصمت مسعودی ندوشن
مطالعه مروری برنقش فناوری اطلاعات در ایران
مهتاب نقیلو - حمید بهادر
تاملی بر شخصیت شناسی موکلین
حسین صیاد
تجربه اولین دوره ی کارورزی: روایت یک دانشجو معلم
آسیه ربانی
تبیین خلاقیت و نوآوری در آموزش
ماندانا فرجی - مژگان فرهبد
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0