0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
انگیزش در آموزش ریاضی
نویسندگان :
نادره حمیدی
1
مرضیه حسن پور
2
فاطمه طالب پور آقاملکی
3
1- اداره آموزش و پرورش فریدونکنار
2- اداره اموزش و پرورش بابل
3- آموزش و پرورش قائمشهر
کلمات کلیدی :
انگیزش،خلاقیت،ریاضی،فعالیت،یادگیری
چکیده :
انگیزه، عامل اصلی حرکت انسان به سوی اهداف است. در کلاس درس ریاضی نیز اولین موضوع مورد توجه همان انگیزه و علاقه به یادگیری است. با داشتن انگیزه است که می توان از دانش آموزان انتظار فعالیت و خلاقیت را داشت. لذا باید شرایطی در کلاس درس فراهم باشد تا دانش آموز انگیزه ی لازم درونی یا بیرونی را کسب کند. در این نوشتار به بررسی علل انگیزش و خلاقیت و برخی از مهم ترین ملاک ها پرداخته ایم و در پایان نیز راهکار هایی به این منظور ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
روش رمزنگاری تصویر با استفاده از الگوریتم اتوماتای سلولی و توالی دی ان ای
مهتاب محمدی - کوروش نعمتی
تلفیق علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات در آموزش
اکرم خسروگردی - منصوره حسنی سبزوار - حسنیه قاضی زاده علمداری
چگونه توانستیم با استفاده از طرح یادگیری مشارکتی، انگیزه یادگیری را در هنرجویان پایه یازدهم رشته کامپیوتر (طراحی و توسعه صفحات وب) دبیرستان عفت بهبود بخشیم؟
آرزو موسوی - معصومه همتی زاده - زینب داودی
بررسی اثرات استفاده از موبایل در دوران کرونا بر یادگیری دانش آموزان پسر کلاس پنجم دبستان حاج یحیی ملا
عالیه پیرخندان گل سفید - منا سام دلیری - رضا صفررضوی زاده - زهرا رضوی نیا
چالش های تدریس آنلاین استادان از دیدگاه دانشجویان
مرضیه حیدری - احمدرضا شهریاری - اعظم ابراهیمی - زهره مومنی
هوش مصنوعی و راهکارهای نوین ایجاد امنیت سایبری
لیلا رضائی - آناهیتا زکوی
طراحی مدل تاثیر فناوری اطلاعات بر خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز تبریز
نیر ترقیخواه دیلمقانی
تاثیر به کار گیری نرم افزار اسکرچ بر خلاقیت دانش آموزان
امیرمحمد مومنی کوهستانی - یاسمن نژادحسینیان
بررسی جایگاه مؤلفههای تربیت اجتماعی در مجموعه کتاب آموزش پیش از دبستان بر اساس سند تحول بنیادین آموزشوپرورش در برنامه درسی با رویکرد تحلیل محتوا
مصطفی حاج محسنی - علی حبیبی - نفیسه زاهدی اول
مروری برنقش مدارس درسلامت دانشآموزان
محمدرضا حیدری - سلمان حیدری - نرجس سلیمانپور
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0