0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم با استفاده هدفمند از آموزش هنرعملکرد آموزشی دانش آموزانم را در درس فارسی خوانداری (دوم کم توان ذهنی ) بهبود بخشم ؟
نویسندگان :
سیده هما حسینی
1
1- آزاد
کلمات کلیدی :
آموزش هنر، فارسی خوانداری، عملکرد آموزشی، دانش آموزان کم توان ذهنی.
چکیده :
هدف پژوهش حاضربهبود بخشیدن به عملکرد آموزشی دانش آموزان در درس فارسی خوانداری دوم کم توان ذهنی است . با وجود مشکلات گفتاری دانش آموزان ، وجود عملکرد ضعیف وعدم آمادگی کامل برای خواندن متن درس فارسی ، باید گفت که وضعیت پیشرفت درسی آنها در درس فارسی به صورت نامطلوب و در حقیقت ارائه اهداف درس فارسی به تعویق افتاده بود. جمع آوری اطلاعات به روش مشاهده ، مصاحبه ، اسناد و مدارک بوده است . با انجام مشاوره و بکارگیری تجربیات همکاران به راه حلی دست یافتیم این راه حل همان استفاده از روش قصه گویی (انتقال مفاهیم و مبانی ) و نمایش (درک مفاهیم و عینی سازی مفاهیم )و نقاشی خلاق بوده است . این راه حل ها با ارائه نظرات و ناظران در کلاس اعتبار بخشی شده است و در پایان به این نتیجه رسیده ایم که با استفاده از آموزش هنر(روش قصه گویی و ........ ) میزان عملکرد آموزشی دانش آموزان در درس فارسی بهبود یافته است
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بکارگیری فناوری بلاک چین در طرح ثبت املاک دیجیتال
رحیم اصغری - مجتبی اصغری - سعید فیروزی
فرصتها و محاسن فضای مجازی در محیط های آموزشی و تربیتی
حمید برخورداری
بررسی چرایی اهمیت و اجرای معماری پایداری توسط معماران در ساخت و ساز بنا
رضا جوکار سرخرودی
بررسی نقاط قوت و ضعف اجرای سند تحول بنیادین با استفاده از روش swot
انور امان اله پور - نغمه امینی
معرفی چند ابزار دست ورزی محقق ساخته برای معلمان در تدریس مباحث ریاضی سوم ابتدایی
مهسا رضائی
بررسی نقش مدیریت استعداد بر سرمایه فکری معلمان
رضا براری - صابر زلفی - ربابه پاکزاد سوچلمائی
تأثیر آموزش ذهن آگاهی بر منبع کنترل، تاب آوری روان شناختی و اعتماد به نفس در دانش آموزان
فریبا امیر صدقی - زهرا ولی پور متانکلائی - مبینا کاشی سرخی - هدیه فلاح پور
نقش رشته مهندسی مواد در پیشرفت و گسترش صنایع دفاعی کشور
سید رضا ابراهیم پور - فرسا اصغرپور علمداری - محمود علی اصغرپور موزیرجی - علیرضا رحیمی
توسعه مدل مهارت و شایستگی ها در نظام آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی با روش نظریهپردازی رویش نظریه ها
سرور سفیدگر - علیرضا علی احمدی - حسین علی احمدی جشفقانی
MINIMAL, HYPER-RIEMANNIAN, FREE GROUPS OVER FINITELY REGULAR EQUATIONS
Babak Khabiri
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0