0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
عوامل موثر در یک مطالعه اثربخش دانش آموزی
نویسندگان :
محمد کبودتبار فیروزجائی
1
منصوره براری چهره
2
زینب فتاحی فر
3
1- دبستان پسرانه شاهد چالوس
2- دبستان پسرانه شاهد چالوس
3- دانشگاه آزاد اسلامی چالوس
کلمات کلیدی :
مطالعه،اثربخشی،مطالعه اثربخش،یادگیری،دانش آموزان
چکیده :
مطالعه به فعالیتی گفته می شود که افراد برای درک موضوعی انجام می دهند.دانش آموزان برای درک و فهم مطالب درسی و یادگیری آن ، باید به مطالعه محنوا های ارائه شده بپردازند.البته باید اشاره کرد که مطالعه ای به یادگیری منجر می شود که اثربخش بوده باشد.ما در این تحقیق ، ابتدا به دو مبحث مطالعه و اثربخشی و در نهایت به موضوع مطالعه اثربخش و عوامل و شرایط آن می پردازیم تا بدانیم دانش آموزان به روش ها و شرایطی می توانند با مطالعه ، یادگیری خود را افزایش دهند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی علل کمرنگ شدن بازی های محلی در مدارس
زهره بختیار - محمدباقر فرقانی اوزرودی
فراگیر شدن و تحول خدمات دیجیتال آموزشی در دوران کرونا
الهام احمدی لاجیمی
بررسی روش های مدیریتی جذب مردم و جوانان به مسجد
ملیحه محمدنژاد نامانلو
تدریس لگاریتم با نمایش تصاویر جذاب
فاطمه مقصودی - مهدی عباسی مود
بررسی روش تدریس استقرایی در مقطع ابتدایی
نگار کاری زاده
بررسی نسبت طلایی واعدادفیبوتاچی
عفت شیخی - معصومه کدخدایی
بررسی تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی
زهرا عسکری - فاطمه خداوندی - پریسا زارع
عوامل موثر بر اصل مهارت محوری در دروس علوم تجربی دوره ی ابتدایی ازدیدگاه معلمان شهرستان قائمشهر
فردوس حیدری ریکنده - پریسا سالار
بررسی تهدیدات و فرصت های پیش روی نظام تعلیم و تربیت در عصر جهانی شدن
رقیه مظفری
بررسی رابطه بین توانمندسازی دبیران تربیتبدنی با رفتار تغذیهای دانشآموزان دارای اضافه وزن شهر بیرجند
سمانه بنی اسدی - فهیمه دستی گردی - مهری سعادتی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0