0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رویکردهای تلفیقی آموزش در کلاس درس ریاضی
نویسندگان :
قاسم برجسته
1
1- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
فلسفه برای کودکان ، ارتباط بدن خشونت ، آموزش دیالوژیکی ، تسهیلگری ،
چکیده :
تغییرات و تحولاتی که در طول پنجاه سال اخیر ، تحت عنوان رویکردهای تاملی _انتقادی ، یا رویکرد های بدیل در دنیای آموزش رخ داده است امکانات گسترده ای را، در اختیار معلمان و خانواده ها قرار داده است تا بتوانند با تکیه بر آن یک یادگیری اصیل ، تغییرات پایدار در دانش ، مهارت و نگرش دانش آموزان را ایجاد کنند.توجه به ارزشهای بوم شناختی،دانش آموزان ، تجارب زیسته آنان و ارتباط با زندگی روزمره در بکارگیری رویکردهای نوین ، یک بستر غنی برای یادگیری عمیق و توام با معنا برای دانش آموزان ایجاد می کند ،چرا که هر جا معنا حاصل شود ، آموزش حاصل شده است.این مقاله گزارش مورد هایی است که در عمل بکارگیری برنامه درسی فبک و مولفه های آن ، الگوی ارتباطی زبان زندگی ؛یا ارتباط بدون خشونت مارشال روزنبرگ ، و بکارگیری دیالوگ و استفاده از قدرت گفت و شنود آن در آموزش ،تحت عنوان آموزش مبتنی بر دیالوگ ، یا یادگیری در گفت و گو ،را در یک کلاس درس ریاضی نشان می دهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شناخت رابطه بین فناوری اطلاعات با یادگیری بهینه در مدارس دخترانه شهرستان محمودآباد در سال تحصیلی 98-97
فرشته حبیب زاده
ارتباط بازی های پرورشی با رشد حوزه های جسمانی، اجتماعی،شناختی و سواد آموزی دانش آموزان پیش دبستانی ناحیه 2 شهرستان ساری
اسحق علی خطابی - فاطمه دهقان - ذوالفقار شفیعی - سید عبدالحسین علوی
بررسی آموزش ابتدایی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
آمنه مهدی زاده
بررسی تاثیرگذاری عزت نفس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان (آموزش وپرورش ناحیه 1 زاهدان)
علی باقری فر - یعقوب کریمی - رضا بندانی - زهرا ابراهیمی شاهرودی
طراحی و توسعه دستگاه جلوگیری از برخورد خودرو با موانع
حنانه شهبازی
توسعه فناوری اطلاعات در تجارت الکترونیک و بررسی چالش ها،کاربردها و راهکارها
علی توسلی - نگین صادقی
نقش خلاقیت و پژوهشگری معلم ریاضی و عربی بر فرآیند یاددهی یادگیری
نادره حمیدی - اکرم واعظیان
بررسی اثرات فناوری بر اموزش در مدارس با نیاز های ویژه
جعفر عموزاده - رویا مددی - حنانه نیکودار - بیتا رهبری - لیلا اسدی
نرم افزار استوری لاین در آموزش شیمی
زینب رضوانی
اثربخشی آموزش توجه برعملکرد برکاهش اختلال املایی دانش آموزان ابتدایی
طیبه یزدانی - نفسیه خورشیدی - فاطمه سورتیجی اوکرکایی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0