0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی اثرات فناوری بر اموزش در مدارس با نیاز های ویژه
نویسندگان :
جعفر عموزاده
1
رویا مددی
2
حنانه نیکودار
3
بیتا رهبری
4
لیلا اسدی
5
1- دانشگاه فرهنگیان حضرت فاطمه(س) قائمشهر
2- دانشگاه فرهنگیان حضرت فاطمه(س) قائمشهر
3- دانشگاه فرهنگیان حضرت فاطمه(س) قائمشهر
4- دانشگاه فرهنگیان حضرت فاطمه(س) قائمشهر
5- دانشگاه فرهنگیان حضرت فاطمه(س) قائمشهر
کلمات کلیدی :
تکنولوژی،آموزش ویژه،نیاز های ویژه شخصی سازی،دسترسی،همکاری
چکیده :
تکنولوژی پتانسیل قابل توجهی برای بهبود یادگیری دانشآموزان با نیازهای ویژه دارد. این مقاله اثرات تکنولوژی در آموزش این دانشآموزان را بررسی میکند و بر مزایا و چالشهای استفاده از آن تمرکز میکند. یافتههای یک مطالعه موردی نشان میدهد که استفاده از تکنولوژی میتواند نتایج آموزشی دانشآموزان با نیازهای ویژه را بهبود بخشد. با این حال، چالشهایی مانند دسترسی به دستگاهها، سواد دیجیتالی و آموزش معلمان وجود دارد. این مقاله استراتژیهایی را برای غلبه بر این چالشها و اطمینان از اینکه همه دانشآموزان میتوانند از مزایای تکنولوژی بهرهمند شوند، ارائه میدهد. توصیههایی برای استفاده مؤثر از تکنولوژی در آموزش دانشآموزان با نیازهای ویژه شامل استفاده از آن برای شخصیسازی یادگیری، ارتقای دسترسی و ترویج همکاری است. با استفاده مؤثر از تکنولوژی، میتوانیم تضمین کنیم که همه دانشآموزان فرصت دستیابی به موفقیت تحصیلی و مشارکت کامل در جامعه را دارند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی رابطه بین خودپنداره و حل مسأله دانشآموزان دوره اول متوسطه اول شهر آمل
فاطمه مسلمی - مریم فضلی - سید اکبر احمدی - نقی صبوری
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش ناحیه 2 شهرستان ساری
پارمیس نوائی - پریوش دیوسالار مهاجر
بررسی روش هایی بکارگیریآموزش مجازی در ارتقای فرآنید یاددهی یادگیری دانش آموزان مدارسابتدایی در سال تحصیلی 1399
لیلا بیژنی کشکک - آزاده پورزال - شیما حسنی
بررسی رابطه بین مدیریت متنوع منابع انسانی بر عملکرد سازمانی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش مازندران
ثمانه تندرو سمسکنده - بردیا بهنیا
بررسی میزان توانمندی آموزگاران در استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی در مدارس غیردولتی از دیدگاه مدیران و همکاران
کاظم دلروز
بررسی رابطه سبک رهبری خدمتگزار مدیران با یادگیری سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی
الهام حاجی پور - محمد شاهین فر - تکتم مطلبی پور - اعظم مصلحی
بررسی و تحلیل محتوای کتاب درسی علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر مهارت های کاوشگری و توجه فعال
احسان عمویی اسرمی - میلاد عرب - کبری توکلی
اثربخشی بازی درمانی گروهی کودک محور بر اضطراب دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
محمدرضا عباسی - فاطمه محمد حسنپور دیوکلائی - بهاره حسنپوراصیل - اسحاق سام خانیانی
بررسی گرایش دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان تیزهوشان علامه حلی 9 به فعالیت های پژوهش محور
حمزه جعفری - دانیال برومندپور
بررسی تاثیر گذاری پرخاشگری بر میزان کیفیت تحصیلی دانش آموزان، مطالعه موردی دانش آموزان ناحیه ۱ زاهدان
علی باقری فر - شهرزاد شادمان - سمیه خسروی - ملیحه ایراندگانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0