0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
اثربخشی یادگیری کار با فضای مجازی توسط معلمان بر عملکرد تحصیلی و یادگیری دانش آموزان مقطع دبستان شهرستان ساری
نویسندگان :
ندا عموزادمهدیرجی
1
نرگس قناد معلم کلایی
2
محجبین محمدی کیادهی
3
اعظم غلامی لله مرزی
4
1- آموزش و پرورش استان مازندران ساری
2- آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری
3- آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری
4- آموزشو پرورش ناحیه 2 ساری
کلمات کلیدی :
فضای مجازی،عملکرد تحصیلی،یادگیری،معلم،دبستان
چکیده :
این تحقیق با هدف بررسی اثربخشی یادگیری کار با فضای مجازی توسط معلمان بر عملکرد تحصیلی و یادگیری دانش آموزان مقطع دبستان شهرستان ساری انجام شده است. نتایج نشان دادند که استفاده از فضای مجازی توسط معلمان، تاثیر مثبتی بر عملکرد تحصیلی و یادگیری دانش آموزان دارد و می تواند بهبود قابل ملاحظه ای در این زمینه ایجاد کند. به علاوه نشان داده شد که کار با فضای مجازی توسط معلمان می تواند بهبود مهارت های فناوری اطلاعات و ارتباطات داتش آموزان را نیز تقویت کند . بین آموزش وب محور با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با (225/0) ضریب همبستگی که نشان دهنده معنی دار بودن رابطه بین متغیرها است (05/0 > P ) بین نگرش معلمان به آموزش وب محور با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با (225/0) درصد ضریب همبستگی می باشد که نشان دهنده معنی داري رابطه بین متغیرها است ( 05/0> P) بنابراین نظریه تحقیق مورد تایید قرار می گیرد. تمامی داده ها توسط نرم افزار spss مورد ارزیابی قرار گرفته است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
قوانین حاکم بر رسانه های گروهی نوین(ماهواره ها) در حقوق ارتباطات
محمد محسنی دهکلانی - سید حسام الدین بردبار - دانیال فرهادی
چگونه توانستم با استفاده از بازخوردهای توصیفی به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاسم کمک کنم ؟
ناصر علیمرادی - معصومه بازدار - دنیا محمود نژاد
گزارش کارورزی
حدیث کاوس زاده
بررسی علم داده کاوی
شکوفا مستوفی
ارتباط خانه و مدرسه
جعفر اکبری لنگوری - آذر حسین زاده سوادی - سهیل اکبری لنگوری
بررسی عوامل زمینه ای کیفیت بخشی آموزش درس تربیت بدنی با تأکید بر کتاب راهنمای معلم
هانیه هامونی - مریم نیکبخت - سپیده سهرابی - کیمیا کاهنی
بررسی چالشهای ارزشیابی کیفی ـ توصیفی در نظام آموزشی ایران
زهرا بیگدلی - روح اله چراغی
آموزش الکترونیکی، فرصت ها و تهدیدها
مرتضی گرزین نژاد - مهدی احمدی پور
تبیین خلاقیت و نوآوری در آموزش
ماندانا فرجی - مژگان فرهبد
بررسی بد فهمی های دانش آموزان پایه دهم مدرسه شهابی سیمرغ در مباحث کتاب درسی ریاضی دهم
فاطمه یوسف زاده درزی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0