0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت آثار گرافیکی در تبلیغات شهری با رویکرد پست مدرن
نویسندگان :
معصومه کماسی
1
1- دانشگاه فرهنگیان - پردیس شهید رجایی کرمانشاه
کلمات کلیدی :
گرافیک،تبلیغات،آثار گرافیکی،تبلیغات شهری
چکیده :
امروزه به واسطه پیشرفته شدن ابزارها و نرم افزارهای مختلف گرافتیکی، آثار گرافیکی تبلیغات شهری نیز پیچیده و متنوع شده اند. اما همچنان در صورتی که استاندارهای لازم در طراحی گرافیکی تبلیغات، رعایت نشود، اثر گرافیکی خلق شده جذابیت آنچنانی نخواهد داشت. هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت آثار گرافیکی در تبلیغات شهری با رویکرد پست مدرن می باشد. پژوهش حاضر توصیفی- تحلیلی است که با استفاده از مطالعات کتابخانه ای- اسنادی صورت گرفته است. یافته های پژوهش نشان داد که در مجموع 10 عامل بر موفقیت آثار گرافیکی در تبلیغات شهری تأثیرگذارند. نتایج پژوهش بیانگر آن است که در صورت عدم رعایت استانداردهای گرافیکی در تبلیغات شهری، تبلیغات موفق نخواهند شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی نقش اهمیت میزان مشارکت مردم و عوامل انگیزشی افراد در طرح تفكيك از مبدأ پسماندها
علی احمدی - علی شهبازی - علی قائمی
درآمدی بر کاربرد فناوری آموزشی در تدریس زبان انگلیسی
صادق سعدی
دیدگاه التقاطی روانشناسی انسان گرایانه با ادبیات پارسی
مریم توکلی - سیده زهرا حسینی
نقش سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری در پیش بینی اشتیاق شغلی معلمان مقطع ابتدائی
منصوره پورحسنی - زینب نصیر نیا
مقایسه محتوای کتاب های درسی علوم تجربی ششم ابتدایی ایران، هندوستان، ترکیه و آمریکا بر اساس سودمندی محتوا، هدف های آموزشی، شکل و خصوصیات ظاهری
مریم نظری - ائمه صادق کوهستانی
مزایا و معایب شبکه های اجتماعی برای کودکان و نوجوانان
عبدالله عزیزی - یاسین خانی - فرهاد ویسی
عوامل موثر بر افزایش نگرش پژوهش در دانش آموزان توسط سیستم آموزشی
سیده زهرا یحیائی
بررسی آلودگی های آب تالاب ها و مدیریت حفظ و نگهداری آنها
مریم بادبر - حمید رضا رضایی روشن - سید جواد مومنی
نقش فضیلت در اخلاق نوجوان
عادل شمشیریان - امیر فیاض - مهشید فیاض - رویا رجب زاده
بررسی تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی
زهرا عسکری - فاطمه خداوندی - پریسا زارع
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0