0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رابطه آموزش و پژوهش با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه کرمانشاه
نویسندگان :
محمد نوری
1
1- آموزش و پرورش لرستان شهرستان کاکاوند
کلمات کلیدی :
آموزش،پژوهش،پیشرفت تحصیلی،دانشگاه کرمانشاه،دانشجو
چکیده :
این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین آموزش و پژوهش با پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه کرمانشاه انجام شد. تحقیق حاضر از نوع توصیفی و به روش تحقیق همبستگی صورت گرفته است. تعداد 60 نفر دانشجویان علوم تربیتی این دانشگاه جامعه آماری تحقیق حاضر را تشکیل دادند. برای به دست آوردن اطلاعات در این زمینه از آمار و اطلاعات موجود در حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی این دانشگاه استفاده شد. نتایج تحلیل همبستگی نشان داد که بین سه متغیر عملكرد پژوهشی و آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان ارتباط معنی داری وجود دارد به طوری که هرچه کیفیت آموزش بیشتر باشد میزان پژوهشهای صورت گرفته توسط دانشجویان بیشتر بوده، و در نهایت پیشرفت تحصیلی آنان نیز به نسبت این دو عملکرد افزایش مییابد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
فناوری اطلاعات
مهدیه طالب پور - مریم ترک
بررسی فن آوری های نوین آموزشی وتاثیر آن در حوزه یادگیری
حمیده حامی
الکتریسیته
زهرا سعدآبادی مطلق - مهدی تمدن - سعید اقتداری - فریبا فرهمند حیدریان
تاثیر به کارگیری فناوری اطلاعات بر کیفیت آموزش و یادگیری
لیلا قاسمی شورابی - سمیه سیفی
بررسی تاثیر رهبری هوشمندانه مدیران بر یادگیری خودراهبر و افزایش کیفیت تدریس معلمان مقطع ابتدائی شهرستان تربت حیدریه
فاطمه خالقی شرق
شناخت رابطه بین فناوری اطلاعات با مهارتهای عرضهی محتوا و مهارت ارتباطی در مدارس دخترانه شهرستان محمودآباد در سال تحصیلی 98-97
زهرا کریمی
درس پژوهی و کارکرد آن در یادگیری فعّال دانش آموزان
مریم حسین پور
آموزش و پرورش و مقابله با آسیب های رسانه های نوین (تاکید بر قدرت نرم انقلاب اسلامی)
افسانه بانی گل - سید جواد مومنی - مریم بادبر
اثربخشی خودارزشیابی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
اعظم زارع
فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکردهای نوین در آموزش و پرورش
بهناز علویان عمرانی - زهرا براری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0