0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم با استفاده از روشهای فعال تدریس کلاس درس را شاد کنم بی انگیزه بود ن دانش اموزان کاهش دهم ویادگیری آنها را ارتقاء بخشم
نویسندگان :
فخرالسادات عابدینیان
1
1- یزد
کلمات کلیدی :
تعلیم وتربیت – آموزش – پرورش – درس پرورشی
چکیده :
این پژوهش از نوع كاربردي می باشد و هدف آن پيدا كردن راه حل براي مشكلات کلاس پرورشی با توجه به منطقه و گسترش دانش را در زمينه هاي علوم انسانی و روابط متقابل انسانی و مهارتهای زندگی را بررسی مي-كند.. در زمينه بر نامه هاي درسي و آموزشي 1( ايجاد زمينه مناسب براي متحول شدن فرايند ياددهي – يادگيري در جهت خود انگيخته شدن دانش آموز. 2) وجود وقت مناسب براي يادگيري معنادار و مستمر و مبتني بر تفكر و توسعه استعدادهاي چند گانه. 3) استفاده از رويكردهاي نوين در تدوين و اجراي برنامه ها با تاكيد بر مداومت و تعالي جويي دانش آموز در يادگيري و تربيت انسان فرهيخته با تاكيد بر ويژگيهايي چون تقويت ذهن پرسشگر ، كنجكاو ، شيفته يادگيري و برخوردار از سواد چند گانه ، شهروندي موثر و كارآمد و متخلق بر اخلاق انساني ، استقرار نظام ارزشيابي فرايند مدار ، تكويني ، مستمر ، تحولي نگر و پاسخگو و قابل ارزيابي بودن برنامه ها از ضرورت انكار ناپذيري برخوردار هستند
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
فناوری و روش تدریس الکترونیک(مجازی) دانش آموزان
فاطمه سالاری - زهرا سالاری - سکینه اسلامی
بررسی مبانی نظری اندیشه های فولن
لیلا نجارکریمی - مصطفی صفری
بررسی و ارزیابی توسعه آموزشی معلمان در آموزش و پژوهش
زینب منتظری - امین منتظری
بررسی عوامل ضعف دانش آموزان در یادگیری ریاضی و ارائه راهکار برای بهبود آن
مهران مداح
نقش سرمایه اجتماعی در شکل گیری رفتارهای شهروندی سازمانی
الهام خسروی پور
چگونه توانستم اعتماد به نفس محمد ، دانش آموز پایه اول مدرسه توس حسن آباد را تقویت کنم؟
مهتاب خسروی - حنانه خسروی - محمد تقی شاهزیدی
نقدوبررسی رفتار وقانون گرایی درسازمانهای آموزشی درشرایط بحران کرونا
سارا نصیری قادی
بررسی تاثیر سلامت روان بر عملکرد ورزشی ورزشکاران
مریم رستم پور - مهدیس دلفان آذری - فاطمه شجاع شفیعی - هدیه بهادری
نوآوری و كارآفريني در نظام آموزش و پرورش
فخرالسادات حلمی - محمد اسماعیل نصرآبادی
نقش نظم و انضباط و تأثیرات آن بر فرایند یاددهی- یادگیری و بهبود عملکرد سیستم آموزشی
سعید محسنی پور - حمیدرضا محسنی پور
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0