0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم با تمرین و تکرار اختلال خواندن دانش آموز کلاس چهارم را برطرف کنم.
نویسندگان :
علی شاهینی
1
هانیه رستمیان
2
1- مرکز آموزش عالی شهید مطهری نوشهر
2- دانشگاه صنعتی شاهرود
کلمات کلیدی :
اختلال خواندن دانش اموز، اختلال خواندن، درمان اختلال خواندن، مشکل خواندن دانش آموزان
چکیده :
این پژوهش با هدف برطرف کردن اختلال خواندن در دانش اموزان مدرسه امید انقلاب شاهرود انجام شد. به این صورت که یک دانش آموز دارای اختلال خواندن انتخاب و با روش تمرین و تکرار فعالیت هایی در جهت برطرف کردن این اختلال در دانش آموز انجام شد. در پایان کار دانش اموز پیشرفت چشمگیری در خواندن متن و نمود و این اختلال در او تا حد بسیار زیادی برطرف شد. در این راه از منابع مختلفی در رابطه با این اختلال کمک گرفته شد و با توجه به محدودیت های زمانی که در این پژوهش وجود داشت در عین حال نتیجه خوبی از آن برداشت شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره اول دبیرستان و میزان استفاده آنان از فضای مجازی و برنامه های تلویزیونی
سید مهدی متولیان - سلیمان یحیی زاده جلودار
روشهای آموزش مهارتهای اجتماعی، زندگی و ارتباطی به دانشآموزان
آرمین خزائی
رابطه تاب آوری با عملکرد تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه بخش بندپی غربی شهرستان بابل
سعید گری زاد فیروزجا - حسین دایی زاده
سازمان امنیت ملی آمریکا (N S A)
حمزه عباسی
دیدگاه معلمان ابتدایی پسرانه شاهد شهید شیدانشید شهرضا درباره ی افزایش اثربخشی روش تدریس ساخت گرایی 5e در ریاضی ابتدایی
فریدون پریش - علی ترابی زیارتگاهی
سازنده گرایی و کاربردهای آموزشی آن در کلاس درس
پروین محمدی گوندره
امنیت شبکه SDN
مرضیه خدادوستان - علیرضا خزاعی
نقش زبان و ادبیات فارسی در ایجاد ارتباط موثر
نگار رشید
پیش بینی انگیزه شغلی بر اساس خودکارآمدی و کیفیت زندگی کاری (مطالعه موردی: معلمان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ساری)
فریبا طیبی مقدم
مقایسه رابطه والد-فرزندی وحمایت والدینی از کودکان در مراکز آموزش استثنایی و مدارس عادی (مورد مطالعه: شهر گناباد)
زینب رفیعی - سید سعید حسینی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0