0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رابطه جرئت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش اموزان سوم دبیرستان شهرستان بابل
نویسندگان :
سید کمیل صادقی
1
سعید امام قلی زاده
2
سید عبدالله بنی هاشمی
3
1- دانشگاه شمال
2- دانشگاه شمال
3- دانشگاه پیام نور آمل
کلمات کلیدی :
جرئت ورزی،عملکرد تحصیلی،شخصیت،دانش آموزان
چکیده :
پژوهش حاضر در مورد رابطه جرئت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش اموزان سوم دبیرستان شهرستان بابل است که در آن پس از بیان اهمیت موضوع به ذکر تعاریفی چند در مورد جرئت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پرداخته شده است روش انجام این پژوهش آزمایشی است که با استفاده از مطالعه و بررسی کتابهای مختلف و سایت های متفاوت و با استفاده از پرسشنامه آزمون جرئت ورزی (درجه ناراحتی )گمبریل وریچی که در این زمینه تحقیقاتی انجام داده اند شکل گرفته و دارای پنج فصل می باشد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی مشکلات کرونا در فضای مجازی
آمنه مهدی زاده - نعیمه اولیایی
آموزش خلاقانه ارزش مکانی
فاطمه مقصودی - مهدی عباسی مود
مشکلات و چالش ها در کاربرد فناوری در آموزش ریاضی
سوری احمدی خطیر - آسیه ابدی
بررسی نقش آموزش های مجازی در اثر بخشی نظام آموزشی (مطالعه ی موردی معلمان آموزش و پرورش شهرستان ایلام)
بهمن غلامی - مریم رشیدنهال
اولویتهای پژوهش و تولید برنامه برای نوجوانان در صدا و سیما
فاطمه عامریان
چگونه توانستیم با شیوههای نوین تدریس، ساعت درس علوم تجربی را برای خودمان و دانشآموزانم در مدرسه استاد مطهری آموزش وپرورش شهرستان زهک جذابتر کنیم؟
سروش کرد - شقایق اویسی
طراحی الگوی تدریس اثربخش ضرب دورقم در دورقم با رویکرد حل مسئله
فریدون پریش - فریبا پورعابدین - اعظم دهقانی پوده - لیلا سهرابی - زهرا عبداللهی - فاطمه مددی - حمیدرضا سعادتی - بابک جلالی - امین رضوانی
بررسی تأثیر بازیهای رایانهای بر وضعیت تحصیلی و سلامت جسمی-روانی دانشآموزان
مرضیه کرمانیان
رابطه ویژگی های شخصیتی و پرخاشگری با عملکرد ورزشکاران حاضر در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در رشته فوتسال متوسطه دوم شهرستان ساری
فاطمه دهقان - اسحق علی خطابی - ذوالفقار شفیعی - جبیر تقی زاده
The Impact of Video-Based Instruction on Railway Engineering Students’ Essay Writing Performance
Mahsa Khalili - Mahboubeh Taghizadeh
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0