0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر درس پژوهی در آموزش
نویسندگان :
فروزان ناصری
1
1- بوعلی سینا همدان
کلمات کلیدی :
درس پژوهی، گفتمان گروهی، حرفه ی معلمی، یادگیری، مشارکتی
چکیده :
درس پژوهی روش راهبردی مبتنی بر بحث و گفتمان گروهی معلمان جهت ارتقای کیفیت تکنیک ها، استراتژی ها وروش های تدریس به منظور تسهیل روند رسیدن به اهداف اموزشی می باشد. درس پژوهی در واقع الگوی بهسازی عمل معلمان است .یک یادگیری مشارکتی است که ظرفیت مدارس برای گسترش یادگیری سازمانی، تولید و بکارگیری دانش حرفه ای ، گسترش ظرفیت خودپایدار را افزایش می دهد. دراین مقاله مسائل مرتبط با این تحول درس پژوهی در حرفه معلمی و راهبردهایی برای پیشبرد این هدف ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی نقش آموزشهای تلفیقی وخلاقانه در نگرش های دانش آموزان
بهمن سعیدی پور - ندا خداداده
تاثیر هوشمند سازی مدارس بر یادگیری دانش آموزان
زهرا محمدپور - رضا عطایی
بررسی راهکارهای جذب و گرایش نوجوانان به نماز
نگار رشید
میزان اثربخشی آموزش الکترونیکی بر امید و سازگاری تحصیلی دانش آموزان
مریم لطفی - پریسا لطفی
بررسی روشهای مختلف اجرای دوره آموزش مجازی و الکترونیکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس
خورشید کرمیان - ساراسادات هاشمی - زینب سام دلیری
نقش انگیزه شغلی و رهبری تحول آفرین در پیش بینی رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: معلمان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو ساری)
مهدی عالیشاه - شهناز دهقان نژاد - رویا کاظمی آقمشهدی - زینب قلی نژاد سرخکلائی
تاثیر رضایت شغلی معلمان ریاضی در بکارگیری روش های نوین تدریس
فاطمه احمدی راد - نادره حمیدی
بررسی نقش دانش و مهارت های حرفه ای دبیران در یادگیری دانش آموزان
فاطمه حاجی پور اسی - سمانه شاه حسینی
ضرورت آموزش کارآفرینی برای ارتقای انگیزش دانشجویان
مهدی محمودی - شیما مرادی
مدیریت سامانه های اطلاعاتی
علیرضا طاهرنژاد - سیمین امینی زارع - هادی یزدی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0