0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی روشهای مختلف اجرای دوره آموزش مجازی و الکترونیکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس
نویسندگان :
خورشید کرمیان
1
ساراسادات هاشمی
2
زینب سام دلیری
3
1- معلم کلاس چهارم دبستان مائده چالوس
2- معلم کلاس سوم دبستان پروین اعتصامی چالوس
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس
کلمات کلیدی :
آموزش مجازی،امکانسنجی،دانشگاه آزاد،چالوس
چکیده :
آموزش مجازی از جمله موضوعات جدید پژوهشی است. هدف کلی پژوهش مطالعه امکان سنجی اجرای دوره آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس بود. انتقال اطلاعات از فردی به فرد دیگر به عنوان هدف آموزشی کاری عبث و بیهوده است؛ بنابراین هدف آموزش به فراخور حال هر فرد تغییر یافته است. در این پژوهش برای تعریف و تبیین و شناسایی مؤلفههای اصلی مدل مدیریت آموزش مجازی مؤلفههایی شناسایی و مورد مطالعه قرار گرفته است. مدیریت آموزش مجازی در عصر حاضر با عنوان عصر فناوری و ارتباطات نیازمند این است که ملاحظات و پیش نیازها و پیش بایستهای مربوط به زیرساختهای فناورانه زیرساختهای پداگوژیکی، ایجاد بسترهای ارتباطی و آموزشی برای مدیران نظامهای آموزشی چارچوبهای فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. آموزش مجازی نیز به عنوان شیوهای نسبتاً نوظهور به طور جدی این هدف را دنبال میکند. با توجه به یافتههای پژوهش که بر اساس نظرات در دورههای آموزش مجازی با شیوههای مورد استفاده در اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آموزش حضوری تفاوت داشته باشد و نحوه تدریس و نیز به دست آمده است باید پیش از تصمیمگیری در ارائه مطالب به دانشجویان متناسب با آموزش مجازی باشد. مورد برگزاری دورههای آموزش مجازی در دانشگاه، پیرامون اگر روش تدریس استادان در دورههای آموزش مجازی مواردی که امکان اجرای آنها در حد متوسط و یا کمتر از همانند دورههای حضوری، باشد مشکلات بسیاری در حین حد متوسط است، تدابیری اندیشیده شود و نسبت به رفع اجرای دورهها پدید میآید برگزاری کلاسهایی برای کمبودها اقدام شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی امکان ارتقاء شغلی زنان در سازمانها
علیرضا طاهرنژاد - سیمین امینی زارع
ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت سایتهای فروش اینترنتی با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره
سیده لیلا ساداتیان شرفدارکلایی - بردیا بهنیا - داود درویشی سلوکلایی
On the Association between Emotional Intelligence and Burnout Syndrome: The Case of Iranian EFL Teachers
Maryam Soleimani - Zahra Aghazadeh
رویکرد زایشی-گشتاری در آموزش زبان عربی: تحلیل ساختارهای گرامری و توسعه مهارتهای زبانی
فاطمه ربیعی
کارآفرینی و چالش های مقیاسی در ارتباط با 70 ایده کسب و کار با سرمایه کم مورد علاقه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای
مرتضی ابراهیم نژاد افروزی - مهیار کریمی
تأثیر فناوری های اطلاعات بر آموزش و پرورش
زینب رضانیا - بهرام فلاح
عوامل موثر بر اصل مهارت محوری در دروس علوم تجربی دوره ی ابتدایی ازدیدگاه معلمان شهرستان قائمشهر
فردوس حیدری ریکنده - پریسا سالار
تجزیه و تحلیل تصادفات عابرین پیاده و دانش آموزان در محورهای اصلی بین شهری شهرهای ساحلی استان مازندران
حمیدرضا یوسفی - غلام علی بهزادی
بررسی یادگیری دانش و نگرش دانش آموزان در معرض خطر پس از استفاده از محیط یادگیری مبتنی بر مسئله غنی شده با چند رسانه ای
عفت ندیمی قلعه بابو - صغرا شوریده - مریم شاهوند
نقش معلمان در ادراک دانش آموزان از کلاس درس
هما احمدی - عارفه یزدانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0