0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر فرآیند تدریس ویادگیری در آموزش و پرورش
نویسندگان :
فرشته چاری سرستی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
کلمات کلیدی :
فن آوری اطلاعات و ارتباطات،فرآیند تدریس،یادگیری،آموزش و پرورش
چکیده :
تردیدی نیست که آینده هر جامعه ای به کیفیت و نحوه کاربرد دانسته ها و یادگیری هایی است که در زمینه علمی به کار برده می شود. همان طور که می دانیم فرایند تدریس و یادگیری واژه هایی هستند که در کنار هم معنا پیدا می کنند. لذا در آموزش و پرورش فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک ابراز آموزشی در جهان باعث افزایش اطلاعات و ارتقای توانایی های ارتباطی و تعاملی دانش آموزان و افزایش مهارت های مختلف دانش آموزان و معلمان می شود. بنابراین اگر خواهان مشارکت جامعه ای با حرکت دانش و فناوری در نظام آموزشی هستیم باید خود را برای تحول عظیم و استفاده از مزایای این تکنولوژی در زمینه ظهور اهداف نظام آموزشی آماده نمائیم با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله سعی شده است که به تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر فرآیند تدریس و یادگیری در آموزش و پرورش پرداخته شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
امنیت شبکه : خطرات ، مسائل و چالش ها
امیر محمد مرادی - آریا فاضلی - پوریا پوروجدانی
تاثیر سبک های فرزند پروری بر تعلیم و تربیت اسلامی کودکان
درنا غزنوی دارابی
حرفه ای گرایی در مدیریت ورزشی
معصومه بزرگی - سهیلا نور تیلوری - فائزه شیرج کلاری - معصومه پلنگیان
بررسی تاثیر سواد والدین بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان
عارفه صادقی - زهرا عباسی کلان
اثربخشی معلم خوب و جذابیت کلاس بر یادگیری بهتر دانش آموزان
سعیده امیرخانلو
رویکردهای نوین در طراحی سیستمهای آموزش مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی
حمیده حامی
تاملی بر شخصیت شناسی موکلین
حسین صیاد
ارائه شیوه های آموزشی هدفمند، شناخت صدای اول «آ» در دانش آموزان با نیازهای ویژه
سکینه محمدیان سیدی - حسین مهدی پور - محمدباقر فرقانی اوزرودی
بررسی کتاب فارسی پایه ی اول ابتدایی در نظام آموزشی 3-3-6
عبدالله عزیزی - شهناز عزیزی
پژوهشی بر دانش آبکاری در شیمی جهت ارائه به کارگاه های کارآفرینی
الناز خلیلی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0