0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
گامهایی در جهت بهبود اختلالات یادگیری در دانشآموزان ابتدایی
نویسندگان :
نازنین قلیپور قصاب
1
کوثر عسکری سیار
2
فاطمه رجبی ملکشاه
3
1- پردیس فرهنگیان فاطمه قائم شهر
2- پردیس فرهنگیان فاطمه قائم شهر
3- پردیس فرهنگیان فاطمه قائم شهر
کلمات کلیدی :
اختلالات یادگیری،راهکارهای آموزشی،نقش معلمان،نقش والدین،خانواده
چکیده :
این پژوهش با هدف شناسایی و ارائه راهکارهای مؤثر جهت بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری در مقطع ابتدایی انجام شده است. روش پژوهش کیفی و مبتنی بر مصاحبههای عمیق با معلمان و والدین بوده است. یافتههای پژوهش نشان میدهد که تشخیص بهموقع نشانههای اختلالات یادگیری، تعامل سازنده میان معلمان و والدین، استفاده از راهکارهای آموزشی و ایجاد فضای یادگیری بدون استرس میتواند نقش مهمی در بهبود این اختلالات داشته باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر استفاده از طرح کیو آر کد در یادگیری درس علوم تجربی دانشآموزان هشتم و نهم گنبد کاووس، استان گلستان
محمدصحت پارسه - راضیه سعادتی
خلاقیت و نوآوری دو عامل مهم کارآفرینی
صدیقه حدادفر
پیش بینی رابطه ی بین اشتیاق تحصیلی و تجربه ی یادگیری دانش آموزان پسر دوره ی دوم ابتدایی شهر ساری در سال تحصیلی 98-1397
آرش ابراهیم زاده - یوسف ساداتی - محمدعلی محجرخیری
نقش معلم در فرایند آموزش و یادگیری
آمنه مهدی زاده - خاتون کیایی منصوری - مریم شکوهی
بررسی روش های ارزشیابی به عنوان ابزاری برای پیشرفت در آموزش و یادگیری ریاضیات
مهلا سالمی - فاطمه برزگر - ایرج سالمی
بررسی تأثیرکیفیت زندگی کاری بر استرس و فرسودگی شغلی
شهلا زرجام
مدل ها و سیستم های آموزش الکترونیکی
علیرضا مقدسی
چالش ها و مشکلات هنرستان ها
زینب داودی - معصومه همتی زاه - آرزو موسوی
EFL Teachers’ Professional Development: The Cases of Skills, Competences, and Technology Use for Teaching Grammar
Moloud Kashiri - Mina Basirat - Mahboubeh Taghizadeh
تحلیل طرح تحول و نوآوری آموزش در نظام سلامت ایران با رویکرد SWOT
حدیث اشرفی زاده - داریوش رخ افروز - سمیرا بیرانوند
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0