0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی رابطه سبک یادگیری تلفیقی هنر و ریاضی و اثر آن بر عملکرد دانش آموزان استثنایی ابتدایی
نویسندگان :
ابوالفضل وصالی امید
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی قم
کلمات کلیدی :
یادگیری تلفیقی،عملکرد،هنر و ریاضی،دانش آموزان استثنایی
چکیده :
هدف این تحقیق بررسی رابطه بین سبک یادگیری تلفیقی هنر - ریاضیات و تاثیر آن بر عملکرد دانش آموزان دوره ابتدایی است. این مطالعه بررسی می کند که چگونه ترکیب عناصر هنری با آموزش ریاضیات بر موفقیت های تحصیلی و مشارکت دانش آموزان در فرآیند یادگیری تاثیر می گذارد. این تحقیق از طریق مرور ادبیات جامع به دنبال روشن کردن مزایا و چالش های بالقوه اجرای یک رویکرد هنر - ریاضیات یکپارچه در آموزش ابتدایی است. علاوه بر این، این مطالعه به بررسی نقش تفاوت های فردی در ترجیحات یادگیری دانش آموزان و نحوه تعامل آن ها با این روش جدید تدریس خواهد پرداخت. انتظار می رود که یافته های این تلاش تحقیقاتی به پیشرفت شیوه های آموزشی کمک کند و به مربیان کمک کند تا محیط های یادگیری موثرتر و جذاب تری را برای زبان آموزان جوان ایجاد کنند. کلمات کلیدی: یادگیری تلفیقی، هنر و ریاضی ،عملکرد ، دانش آموزان استثنایی
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش محتوی، برنامه ریزی و معلم در آموزش و پرورش فراگیر
علیرضا علیمرادی - مجید سنایی - جعفر نصیر ناتری
بررسی عوامل موثر در رشد ادب و احترام دانش آموزان(مورد مطالعه : دانش آموزان پسر مدرسه شهید ظهرابی دهدز)
عذرا محمدی لیری - معصومه زندی دره غریبی - پروین غریبی
بررسی عوامل موثر بر گرایش نوجوانان و جوانان به مواد مخدر
طاهره مجرد - حسن فریدی - ریحانه فریدی
نقد و تحلیلی بر آموزش مجازی در دوران پاندمی کرونا
فاطمه قاسمیان بالف - مژگان جلالی کلکناری - سیده زهره ساداتی
تاثیرآموزش توانمندسازی کارکنان هنرستان بر انگیزه پیشرفت آنان
مهناز اسیوند
بررسی نقش خلاقیت معلمان در ارتقاء توانمندیهای خلاقیت دانشآموزان ابتدایی شهرستان ساری با توجه به نقش میانجی انعطاف پذیری محیط آموزشی
خدیجه مظلومی - رزیتا رئیسی - سیده فاطمه برهانی
رابطه مسئولیت پذیری و کمال گرایی تحصیلی با خودنظم دهی تحصیلی دانش آموزان پسرمقطع متوسطه دوره دوم سبزوار
مهناز دواچی - علی بیدی - رسول جمالی باداشیانی - سیدجواد قریشی نژاد
تحلیل داده های کلان با استفاده از هوش مصنوعی: فرصت ها و تهدیدها
حسن سعیدی - حسین سعیدی
بسترجدید آموزشی HEM برای یادگیری ریاضی
مهناز خنیفر
بررسی رابطه سبک یادگیری تلفیقی هنر و ریاضی و اثر آن بر عملکرد دانش آموزان استثنایی ابتدایی
ابوالفضل وصالی امید
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0