0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر بازارگرایی و بازاریابی الکترونیک بر عملکرد: مدیریت ارتباط با مشتریان به عنوان متغیر تعدیلگر
نویسندگان :
لیلا ملایی شمع جاران
1
محسن علیزاده ثانی
2
1- دانشگاه خزر محمود آباد
2- دانشگاه مازندران
کلمات کلیدی :
بازارگرایی،بازاریابی الکترونیک،مدیری ارتباط با مشتریان،عملکرد
چکیده :
هدف مقاله حاضر بررسی رابطه متقابل بین بازارگرایی و بازاریابی الکترونیک به منظور یافتن مکانیسمهای جایگزین جهت ارتقاء عملکرد شرکتهای گردشگری است. با استفاده از مدل معادلات ساختاری تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم بازارگرایی بر عملکرد 198 شرکت گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه تحقیق موید تاثیرگذاری مستقیم بازاریابی بر عملکرد و همچنین اثر غیرمستقیم آن از طریق بازاریابی الکترونیک است. نتایج تحقیق نشان میدهند که مديران و دانشگاهیان باید به هنگام تبیین عملکرد، رابطه متقابل بین عوامل تاثیرگذار بر عملکرد را مدنظر قرار دهند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی
زهرا عسکری - فاطمه خداوندی - پریسا زارع
بررسی تعداد عناصر مشاهده پذیر در متن درس دوم فارسی پایه چهارم (کوچ پرستو ها) و مقایسه با متن درس اول
علیرضا سلطانی نظیر - رباب توپا اسفندیاری
تاثیر استفاده از پاورپوینت در آموزش ریاضی
احمد نجفی - محمد جواد اسلامپور - مهدیه اجدادی
بررسی اثربخشی act بر میزان انگیزش تحصیلی و رضایت از زندگی در فرزندان طلاق نوجوان پسرشهرستان کردکوی
اشرف السادات اکبری - سعید زرگران
معماری مرجع محاسبات ابری از دیدگاه فروشندههای مختلف
جلال انارکی - فرهاد زائری
بررسی اثرات روش ها و فنون تدریس بر میزان یادگیری دانش آموزان مدارس با نیازهای ویژه شهرستان قائمشهر
جعفر عموزاده - معصومه حسن زاده - فاطمه سرادار - سیده کوثر حسینی - شبنم بهبودی
بررسی تحلیلی فرآیند های یادگیری مشاهده ای بندورا در روایت
علی رضایی
بررسی آرمان گرایی در اشعار مهدی اخوان ثالث در حیطه ی اجتماعی
عادله قادی
هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات در ریاضیات
فاطمه طالب پور - مرضیه سادات حسن پور - مریم یوسفی تبار فیروزجاه - فاطمه احمدی راد
تبیین رابطه قدرت برند با وفاداری مشتریان با نقش میانجی قدرت خرید مشتریان در فروشگاههای کفش ورزشی
لیلا رحمی - زهره عبدالهی - کیمیا کاهنی - سعید کولیوندی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0