0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
اهمیت کاربرد آموزش رسانه ای در تدریس معلمان
نویسندگان :
مهناز خنیفر
1
لیلا دامن افشان
2
1- دانشگاه فرهنگیان
2- دانشگاه پیام نور
کلمات کلیدی :
آموزش رسانه؛ سواد دیجیتالی ؛ آموزش ؛ فناوری
چکیده :
این مقاله به تشریح روند طراحی ، اعتبارسنجی و کاربرد آموزش رسانه ها در آموزش و پرورش می پردازد و میزان دانش ، نگرش و استدلال معلمان را در زمینه آموزش رسانه ای می سنجد. دانش آموزان در شیوه های سواد روزانه خود از رسانه های دیجیتالی استفاده می کنند. عدم پذیرش فناوری های جدید در کلاس ممکن است منجر به شکاف بین شیوه های ارزیابی سواد روزمره و رسمی در مدارس می شود. آنچه که دانش آموزان از شیوه های سواد دیجیتالی روزمره در کلاس درس انجام می دهند بر "میزان دانش آنها" از طریق تعامل با رسانه های اجتماعی می تواند تأثیرگذار باشد. نتایج نشان داده است آموزش رسانه ای به طبقه بندی های مختلفی تقسیم می شود و علاقه به آموزش آن در بین همه کارکنان یکسان است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی و شناخت علل وعوامل اختلالات اضطرابی در نوجوانان
کریم عزیزی - مرتضی زارع - مصطفی مسلمی - حامد شاهنوریان
سنتز پژوهی شناسایی مولفه های موثر بر تسهیم دانش کارکنان
حسین مومنی مهموئی - مهدیه امانی
بررسی رویکردهای یاددهی-یادگیری مورد استفاده دبیران فیزیک
فرشته گلیان - سمیرا بهرامی
بررسی ایجاد خلاقیت در مدیریت
حامد شعبانی - علی شعبانی - بهروز طالبی
On the Association between Emotional Intelligence and Burnout Syndrome: The Case of Iranian EFL Teachers
Maryam Soleimani - Zahra Aghazadeh
استفاده از رسانه در آموزش مجازی ریاضی
نادره حمیدی - مرضیه سادات حسن پور اطاقسرا - فاطمه محمدزاده نیاکی
واکاوی روش تدریس معکوس بر یادگیری معنادار دانشآموزان در درس ریاضی؛ مطالعهای به روش فراترکیب
فاطمه فردوسی نیا
تدریس ایران (مشکلات یادگیری دانش آموزان در شناخت صدا و حرف ایـ یـ ی ای ) فارسی اوّل دبستان
امیر بهرادفر - اکرم جوادی - علی بیدی - رسول جمالی باداشیانی - محمد حسن رشیک
مدیریت وکنترل منابع آب و انرژی در صنعت
طاهره روستا - محمدرحیم زارعی
باز خوانی منظومه ی لیلی و مجنون نظامی با رویکرد طبیعت گرایی
طیبه امینی ونکی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0