0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
نیم نگاهی به بسترهای آموزشی برای تدریس در پساکرونا
نویسندگان :
مهرداد سعدی
1
کبری دلفی
2
1- آموزش و پرورش عشایر خوزستان
2- آموزش و پرورش شوش دانیال
کلمات کلیدی :
آموزش مجازی،بستر آموزشی(پلتفرم)،کلاس معکوس
چکیده :
این مطالعه با تکیه اصلی بر دانش و تجربیات شخصی نگارنده و باهدف شناسایی و معرفی بسترهای موجود آموزشی برای تدریس در پساکرونا برای استفاده بومی معلمان و دانش آموزان انجامشده است. می توان اذعان کرد بسترهای ایرانی و خارجی جهت آموزش مجازی (فرآیند یاددهی و ارزشیابی) که به مثابه کلاس درس معکوس است؛ وجود دارند که جهت تدریس به صورت غیر حضوری بسیار مثمر ثمر هستند. از جمله بهترین و پرمخاطبترین بسترهای آموزشی، آموزش تحت وب است که اپلیکیشن هم داشته باشد. در این نوشتار به معرفی بسترهای خارجی و ایرانی پرداختهشده است. همچنین در این مطالعه ویژگیهای لازم برای یک بستر آموزشی مناسب مورد بررسی قرارگرفته است. مطالعه این نوشتار میتواند بهمنظور آموزش مجازی معلمان در دوران پساکرونا در کنار آموزش حضوری مفید واقع گردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نحوه ی مدیریت کلاس های چند پایه ی ابتدایی
عبدالله عزیزی
رابطه سبک رهبری پدرسالارانه با تعهد سازمانی
محسن صادق کوهستانی
جستاری بر روش های نوین تدریس و تأثیر آن بر یادگیری دانش آموزان
سمانه امیری - ندا عموزاد مهدیرجی - سمیه بابایی شیب آبندانی - مهجبین محمدی کیادهی
تاملی بر شیوه نوین کارورزی درآموزش جغرافیا
رسول شریفی نجف آبادی
راهکارها و تکنیکهای موثر بر آموزش مجازی جهت بهبود عملکرد
فرزانه رفیعی خارکشی
تاثیرآموزش توانمندسازی کارکنان هنرستان بر انگیزه پیشرفت آنان
مهناز اسیوند
رابطه سبکهای هویت یابی بر تنظیم هیجان در دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
فاطمه خدابنده اویلی - کبری دودل اندرور
تأثیر هوش مصنوعی در آموزش ویادگیری دانشآموزان و آسان شدن انتقال مفاهیم و اطلاعات
انسیه خان بابائی
نقش نیازها در اشتیاق شغلی و رفتار نوآورانه معلمان دوره ابتدایی بخش سلامی بر مبنای نظریه مازلو
مجید علی اکبری
روش های فعالیت محور برای جذب دانش آموزان
آتنا رضائیان جویباری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0