0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در تعلیم و تربیت دانش آموزان
نویسندگان :
سعید فیروزی
1
مسعود واحدی
2
1- آموزش و پرورش محمودآباد
2- آموزش و پرورش محمودآباد
کلمات کلیدی :
فناوری اطلاعات و ارتباطات،یادگیری الکترونیکی،تعلیم و تربیت،ارتباطات تسهیل کننده
چکیده :
نگارش عصر ما، عصر انتقال از جهان واقعی به دوران زندگی در فضایی دوجهانی است. گرچه هنوز نهادها و سازمان های مجازی شکل نگرفته اند، اما ظهور جهانی نو به نام جهان مجازی را در دور و بر خود احساس می کنیم. جهان مجازی هویت معلم و فراگیر را به شدت تغییر می دهد و وظایف و نقش های جدیدی برای آنها پدید می آورد. سازنده گرایان با تاکید بر فعالیت یادگیرنده در فرآیند یادگیری معتقدند که دانش از بیرون به فرد منتقل نمی شود، بلکه آن چه وی از طریق حواسش دریافت می کند، براساس فردیت خویش تفسیر و پردازش می کند. آنها نقش معلم را مربی کنار میدان و تسهیل کننده یادگیری می دانند و بر یادگیری موقعیتی تاکید می کنند. براساس این نظریه یادگیری هنگامی اثربخش تر و کارآتر می شود که یادگیرنده در بافت واقعی و زمینه موضوع مورد بحث قرار گیرد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیر رفتارهای نظارتی، انضباطی و سختگیرانه والدین بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی
معصومه شهسواری - سحر مقصودیان
مزایا و چالش های آموزش مجازی دانش اموزان در دوران کرونا
صدیقه علی زاده - فاطمه علی زاده
خودآگاهی، کیفیت بخشی به آموزش و ارتباط مؤثر معلم و دانش آموز بر اساس سبک های یادگیری
فاطمه محمدی زاده
نگاه کاربردی معلم به ریاضیات گسسته
مسعود خسروتاش - صمد شعبانی فر
طرح های تشویقی مدارس
سحر میکائیلی - فریبا جمالی - مهدیه شکیبایی
بررسی نقش رفتارهای دینی والدین و سبک های فرزند پروری آنها بر التزام عملی فرزندان نسبت به دین شهرستان یزد سال تحصیلی 1401-1400
بهزاد حاجی لوئی
ارائه الگوریتم نهان نگاری در تصاویر بر اساس کدگذاری بلوک
مرتضی غضنفری - پویان صالحی - اسماعیل ملک زاده سرایی
رابطه انگیزش تحصیلی با رضایت تحصیلی در دانشآموزان (مطالعه موردی: آموزش و پرورش استان مازندران مقطع متوسطه اول)
هانیه دیو سالار - حیدر غلامی
تاثیر کلاس های بازی و یادگیری بر صلاحیت تدریس معلمان دوره ابتدایی شهرستان ساری قائمشهر
ماریا یزدانی - سمیه رسولی - فاطمه زهرا زارع
بررسی تاثیر آموزش ادبیات مقایسه ای بر توانایی های تفکر انتقادی دانش آموزان مقطع متوسطه اول
شادمان مردوانی ریک - احمدرضا باقری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0