0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
مقایسه خودکارآمدی معلمان آشنا و ناآشنا با اصول تولید محتوای الکترونیکی در آموزش در دوران کرونا
نویسندگان :
محمد قدیری پائین لموکی
1
سید رضا جلالی کوهی خیلی
2
1- دانشگاه آزاد ساری
2- دانشگاه آزاد واحد ساری
کلمات کلیدی :
خودکارآمدی،اصول محتوا الکترونیکی،آموزش،کرونا
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف کلی مقایسه خودکارآمدی معلمان آشنا و ناآشنا با اصول تولید محتوای الکترونیکی در آموزش در دوران کرونا، انجام شد. روش تحقیق، کاربردی، توصيفي از نوع پس رويدادي يا علي-مقايسه اي بود. جامعه آماري عبارت بود از کلیه معلمان آشنا و ناآشنا با اصول تولید محتوای الکترونیکی در آموزش شهرستان جویبار در سال تحصیلی 1400 – 1399 که به روش نمونه گیری در دسترس، تعداد 100 نفر (آشنا: 50 نفر و ناآشنا: 50 نفر) به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری متغیرها، پرسشنامه استاندارد خودکارآمدی شرر و مادوکس (1982) بود که روایی محتوایی آن با نظر متخصصان تایید شد. جهت تایید پایایی، محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامه خودکارآمدی برابر با 84/0 بود. آزمون پارامتری t مستقل نشان داد میزان خودکارآمدی معلمان آشنا با اصول تولید محتوای الکترونیکی در آموزش در دوران کرونا بیشتر از خودکارآمدی و معلمان ناآشنا با اصول تولید محتوای الکترونیکی در آموزش در دوران کرونا است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بهکارگیری روشهای آماری پیشرفته در برآورد نقاط چرخش اقتصادی
سعید فیروزی - مجتبی اصغری
تاثیر فعالیت ورزشی بر کنترل چاقی کودکان سندرم داون
فاطمه توانا
نقش تفکر خلاق و تفکر انتقادی در یادگیری دانش آموزان
مائده نورالهی فومشی - الهه یوسفی - زهرا وسگری
سنجش نوین، همیار آموزش و یادگیری
محمد فلاح - محمد محسنی
نقش مراکز آموزشی در تقویت پایه های اقتصاد دانش محور
علی رضا ولی پور - مرضیه حمیدی شیشوان
بررسی تاثیر فضای مجازی اجتماعی بر امیدتحصیلی و بی تفاوتی اجتماعی دانشجویان موسسه آموزش عالی آمل
زهرا ستاری - حمیدرضا رضوی
مشکلات دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در حل مسائل جملات کسرهای ریاضی در دبستان شهید مباشری
محسن باقرزاده
"The Application of Artificial Intelligence in Solving Mathematical Problems: Revolutionizing the Approach to Mathematical Computation"
Hossin Salmani - Ghorban Ghasemi
بررسی وشناسایی آسیب شناسی اعتیاددردوران نوجوانی وجوانی
حوری باباجانی ولوکلا
اثر بخشی استفاده از شعرهای کودکان بر تقویت مهارت های خواندن و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان با مشکل یادگیری
مهجبین محمدی کیادهی - محبوبه مدرسی - سوده تقی زاده سقندیکلایی - سمانه بابایی شیب آبندانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0