0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
سنجش نوین، همیار آموزش و یادگیری
نویسندگان :
محمد فلاح
1
محمد محسنی
2
1- آموزش و پرورش محمودآباد
2- آموزش و پرورش محمودآباد
کلمات کلیدی :
سنجش، آموزش، یادگیری
چکیده :
همان طور كه مي دانيم، اصطلاح «سنجش» به معناي فرآيند جمع آوري اطلاعات درباره عملكرد تحصيلي و يادگيري دانش آموزان، به منظور تصميم گيري آموزشي در ارتباط با نحوه كمك به بهبود و اصلاح يادگيري آنان است. اگر آموزش با سنجش همراه باشد، اگر آموزش سعی در تلفیق داشته باشد، اگر ارزشیابی ارزشی بیش از موفقیت در جلسات امتحان داشته باشد و اگر انسان را یادگیرنده بدانیم باید به دنبال شیوههای نوینی برای سنجش باشیم تا مهارتهای تفکر و نحوه یادگیری را بررسی کنیم. لذا ارزشیابی باید به چگونگی یادگیری افراد، چگونگی پیشرفت درک آنها و نحوه عملکرد متفاوتشان نسبت به هم بپردازد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارزشیابی کتاب ریاضی پایه چهارم ابتدایی بر مبنای همسویی با برنامه درسی ملی
لیلا انگشتان
بررسی تاثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر جریان آموزش و یادگیری و فرایند یاددهی - یادگیری
فاطمه خزایی کوهپر - معصومه خزایی کوهپر
بررسی و اولویتبندی موانع و راهکارهای توسعه فرهنگ مطالعه و پژوهش در بین دبیران دوره دوم متوسطه شهرستان چالوس
الهام رضوانی - حامد صالح نیا
تربیت بدنی و سبک زندگی سالم: چالشها و فرصتها در مدارس امروز
رضا چراغی - لیلا فتحی - لیلا خواجه وند
بررسی مزایا و معایب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش
سعید محسنی پور - عسکری دبیدی بهنمیری - علی کوپایی - شهاب رزاقی کله بنی
تأثیر وضعیت اجتماعی- اقتصادی خانواده بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با نقش میانجی راهبردهای مقابله ای
حمیده لطفی - فرانک پایدار
راهبردهای نوین در تقویت انگیزه ی اولیا و دانش آموزان
امیرمحمد رضایی
هوش مصنوعی در یاددهی و یادگیری زبانهای برنامه نویسی: تکنیک ها و پلتفرم ها
حسن علیزاده قادیکلایی - رحیم اصغری
چگونگی اجرای طرح مهارت های زندگی(کرامت) در کلاس
جعفر اکبری لنگوری - شعبان عابدینی منصور - حبیب اله تقی پور طاهر
بررسی رابطه شیوه های حل مسئله خلاق و سبک های شناختی با میانجیگری توجه
مریم مرادبیگی - محبوبه عبادی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0