0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی عوامل مؤثر بر میزان پذیرش نرم افزار شیرپوینت در بین کارکنان مرکز آموزش ملی نفت ایران واحد محمود آباد
نویسندگان :
مجید شیرزاد
1
مریم سلامی
2
1- پیام نور
2- پیام نور
کلمات کلیدی :
نرم افزار، شیرپوینت، شرکت ملی نفت
چکیده :
استفاده از نرم افزارهای هوشمند مانند شیرپوینت در بهره وری سازمانی، نقش مهمی دارد. هدف این پژوهش، تعیین تأثیر درک سودمندی استفاده از نرم افزار، انطباق کار و انگیزش و تاثیرات اجتماعی-گروهی بر میزان پذیرش نرم افزار شیرپوینت در بین کارکنان درمرکز آموزش ملی نفت ایران واحد محمود آباد بود. جامعه آماری پژوهش، 90 نفر از مدیران و کارشناسان شرکت نفت محمودآباد بود که از طریق نمونه گیری دردسترس انتخاب شدند. میزان پذیرش نرم افزار شیرپوینت از طریق پرسشنامه ی محقق ساخته ارزیابی شد. داده ها با استفاده از روش توزیع دو جمله ای ارزیابی و تحلیل شدند. نتایج نشان داد که همه ی مؤلفه های پذیرش نرم افزار شامل درک سودمندی استفاده از نرم افزار، انطباق کار و انگیزش و تاثیرات اجتماعی-گروهی بر میزان پذیرش نرم افزار شیرپوینت در بین کارکنان سازمان موردنظر تأثیر دارند. بنابراین باید برای افزایش این مؤلفه ها در بین کارکنان تلاش کرد تا میزان پذیرش نرم افزار شیرپوینت افزایش یابد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رهنمودها و شاخص های آموزش کارآفرینی در مدارس ابتدایی
معصومه نصیری - سمیه مصطفوی - محبوبه نصیری - مریم احمد نتاج - فرحناز بابوئی
بررسی میزان تاثیر عوامل آموزش مجازی دوران شیوع ویروس کووید 19 بر افت تحصیلی دانش آموزان شهرستان گلوگاه در سال تحصیلی 1399-1400
ابراهیم خطیری - آتنا فرهادیان
آموزش الکترونیکی، فرصت ها و تهدیدها
مرتضی گرزین نژاد - مهدی احمدی پور
تاثیر انحراف کاری معلمان در انگیزش تحصیلی و تحصیل گریزی دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان نقده
زهرا شفیعی - مهدی ایمانی حسنلوئی
چگونه توانستم اعتماد به نفس سینا دانشآموز پایه چهارم دبستان شاهد اکبرپور را تقویت نمایم؟
عارف علیزاده
فرصت ها و چالش های برنامه ویژه مدرسه(بوم)
زهرا صادقی سرخنی - فضه بهرامی دونچالی - احیاء زهدی
طراحی کلاس های الهام بخش برای دانش آموزان
فرشته هدایتی - بهروز رودبارکی کلاری
روشهای نوین تدریس و یادگیری دانش آموزان
حبیبه بکشلو - علی اصغر بیگدلی
بررسی رابطه بین آموزش مجازی با افت تحصیلی و خودباوری دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان رشتخوار
فاطمه بیان فر - محمد محمدیان - نگین نزوی
چگونه توانستم اختلال خواندن در دانش آموز پایه دوم را برطرف کنم؟
مهسا شعبانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0