0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رهنمودها و شاخص های آموزش کارآفرینی در مدارس ابتدایی
نویسندگان :
معصومه نصیری
1
سمیه مصطفوی
2
محبوبه نصیری
3
مریم احمد نتاج
4
فرحناز بابوئی
5
1- آموزش و پرورش محموداباد - مازندران
2- آموزش و پرورش محموداباد - مازندران
3- آموزش و پرورش محموداباد - مازندران
4- آموزش و پرورش محموداباد - مازندران
5- آموزش و پرورش محموداباد - مازندران
کلمات کلیدی :
آموزش،کارآفرینی،شاخص،دارس ابتدایی،دانش آموزان
چکیده :
کارآفرینی به عنوان یک عامل حیاتی رشد و توسعه ی اقتصادی کشورها شناخته شده است و بخش عمده ی توسعه کشورها نیز در نظام آموزش و پرورش پایه گذاری می شود. آموزش برنامه درسی کارآفرینی ابتدایی صرفاً به معرفی اصول کسب و کار نمیپردازد، بلکه به دانشآموزان آموزش میدهد که چگونه خود را با دنیای همیشه در حال تغییر اطراف خود با ایجاد یک ذهنیت کارآفرینی سازگار کنند - ذهنیتی که خلاقیت، انعطافپذیری و یادگیری از شکست را میپذیرد. این پژوهش به بررسی شاخص ها و رهنمودهای عملی برای معلمان و والدین در دوره ابتدایی به عنوان دوره ی حساس و سرنوشت ساز در زندگی افراد پرداخته است این مطالعه با نشان دادن اینکه توانایی های کارآفرینی را می توان در سطح مدرسه ابتدایی توسعه داد به ادبیات آموزش کارآفرینی کمک می کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونه توانستم مشکل پرخاشگری سهیل دانش آموز پایه پنجم را با ارائه راهکارهای اجتماعی کاهش دهم ؟
سمیه مصطفوی - محبوبه نصیری - فاطمه محمدی ششکل - شهین حیدری
جهانی شدن و تحول در آموزش و پرورش
زهره آقائی نصرلو - صغرا مرادپور - یاسر سالاریان
ردیابی حداکثر توان در سیستم تولید توان خورشیدی بر پایه تقریبگر فازی
روح اله عباسی
بررسی تأثیر هوش مصنوعی در فرآیند تعلیم و تربیت
فاطمه حاجی پور اسی - آرزو رنجبر - حوا ابراهیمی
تکنیکهای جدید یادگیری ریاضی
فخرالسادات عابدینیان
تأثیر تکنولوژی بر تحولات ساختاری در مدارس
معصومه نصیری - سمیه مصطفوی - محبوبه نصیری - مریم احمد نتاج - فرحناز بابویی
ارزیابی مروری روشهای نوین آموزش مجازی در سطوح مختلف آموزش عالی
آناهیتا زکوی - علی اصغر عبدی
بررسی و اولویتبندی موانع و راهکارهای توسعه فرهنگ مطالعه و پژوهش در بین دبیران دوره دوم متوسطه شهرستان چالوس
الهام رضوانی - حامد صالح نیا
رابطه بین ویژگی های شخصیتی مادر و ابعاد آن با انگیزه پیشرفت و خودکارآمدی تحصیلی (مطالعه موردی: دانش آموزان دوره اول متوسطه ناحیه دو ساری)
حسین احمدی - مهدی عالیشاه
پژوهش و فن آوریهای نوین و بررسی کارکرد های آن در آموزش و پرورش
فاطمه حیدری فرد
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0