0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
نقش کاربرد ﻓﻨﺎﻭﺭﻱ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ در ﺻﻼﺣﻴﺖ ﻫﺎﻱ حرفه ای ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ
نویسندگان :
زهرا امامی
1
هما جمشیدی
2
زبیده جانبازی
3
1- آموزش و پرورش
2- آموزش و پرورش
3- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
ﻓﻨﺎﻭﺭﻱ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ، ﺻﻼﺣﻴﺖ ﺣﺮﻓﻪ ﺍﻱ ﻣﻌﻠﻢ، یادگیری، کلید توسعه
چکیده :
اﻣﺮﻭﺯﻩ، ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎﻱ ﻣﻬﻢ ﺑﻪ ﻛﺎﺭﮔﻴﺮﻱ ﻓﻨﺎﻭﺭﻱ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﺩﺭ ﻓﺮﺍﻳﻨﺪ ﻳﺎﺩﮔﻴﺮﻱ، ﺻﻼﺣﻴﺖ ﻫﺎ ﻭ ﺷﺎیستگی ﻫﺎی ﻓﻨﺎﻭﺭی ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﺍﺳت. در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر استقرار نظام سنجش صلاحیت های عمومی، تخصصی وحرفه ای، تعیین ملاك های ارزیابی و نظام رتبه بندی علمی و تربیتی آموزگاران و تقویت انگیزه ی ارتقای شغلی در آنان « براساس نظام معیار اسلامی » و « استقرار نظام پرداخت ها » براســاس تخصص، شایســتگی ها و عملکرد رقابتی تأکید شده اســت. بدین معنا که برای ارتقای شأن معلم در نظام اجرایی کشور و توسعه و پیشــرفت همه جانبه ی جمهوری اســلامی ایران، به خصوص نقش آن در تعلیم و تربیت اسلامی، اقتضا دارد در یك نظام شایسته سالاری، مبتنی بر ارزیابی های کاربردی و رقابتی، معلم مورد آزمون واقع شود و متناسب با توانمندی های تخصصی و حرفه ای و شایستگی های فردی و اجتماعی در رتبه ای مناسب قرار گیرد .ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﻗﺼﺪ ﺩﺍﺭﻳﻢ با استفاده از روش کتابخانه ای ﺻﻼﺣﻴﺖ ﻫﺎ ﻭ ﺷﺎﻳﺴﺘگیﻫﺎی ﻓﻨﺎﻭﺭی ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺸﺮﻳﺢ، ﻭ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺧﻼﺻﻪ، ﺩﺭمورد نقش کاربرد ﻓﻨﺎﻭﺭﻱ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ در ﺻﻼﺣﻴﺖ ﻫﺎﻱ حرفه ای ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ ﺑﺤﺚ ﻛﻨﻴﻢ.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیرهوش هیجانی در یادگیری ریاضی از طریق آموزش خلاقانه در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی
خیرالله قابلی - علی حاجی ئی - نوروزعلی رنجبر مرمتی - سمانه امامی خطبه سرا
تفهیم مسائل استوکیومتری شیمی با تولید محتوای الکترونیکی
علیرضا ناصری مود - امیرحسین محمدنیا جنید
شناسایی و طبقه بندی موانع و مشکلات فعالیت های پژوهشی
امین رضوانی - شبنم کاظمی - مریم عرفانی جزی
بررسی تاثیر طلاق والدین بر افت تحصیلی دانش آموزان،مطالعه موردی "م"
زهره کتابی
نقش ورزش در پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان
محمدرضا محمدزاده رهنی - محسن معتمدی
تبیین اجمالی رویکرد معنوی در برنامه درسی؛ یک مطالعه کیفی
مرزبان ادیب منش
بررسی اثربخشی آموزش بر مدارای اجتماعی
پری سیما حسین زاده
بررسی رابطه حمایت اجتماعی معلمان با انگیزش مشارکت در کلاسهای اوقات فراغت و فوقبرنامه ورزشی
شیما عابدی - مسعود دامنی - محمد رحیمی - مرضیه اوشال
بررسی گرایش دانش آموزان نسبت به عرفان های نوظهور و عوامل موثر بر آن در استان گلستان
بهاره بینات
: اهمیت روشهای تدریس مبتنی بر آینده پژوهی در آموزش و پرورش
فریبا پولادی باغبادرانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0