0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تدریس به روش معکوس آری یا خیر؟!
نویسندگان :
عاطفه عارفی
1
1- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
: تدریس روش معکوس، مدارهای الکتریکی شامل مقاومت های سری و موازی
چکیده :
با پیشرفت علم وتکنولوژی در زمینه شیوه آموزش نیزتغییراتی بوجود آمده است. روشهای تدریس نیز امروزه دست خوش این پیشرفت تکنولوژی ها شده اند. دانش آموزان هر روز نسبت به روز قبل در مواجه بیشتر با پیا مدهای این پیشرفت ها هستند.ناگزیر امر آموزش نیز باید پابه پای این تغییرات پیش برود. برای تکمیل تدریس مبحث مدارهای شامل مقاومت سری وموازی،از شیوه روش معکوس استفاده شد. نتایج این روش در مقاله نیز گرد آوری شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
گزارش کارورزی
حدیث کاوس زاده
فضای مجازی و اثر آسیب آن در خانواده ها
سمیه مصطفوی - محبوبه نصیری - فاطمه محمدی ششکل - شهین حیدری
مروری بر الگوریتم های فراابتکاری وبررسی آنها
محراب شکروی
تاثیر برنامه درسی تلفیقی بر پیشرفت تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان پسر پایه چهارم شهرستان سبزوار
عباس قاسمیان - امیرحسین ایزی
بررسی اثربخشی کنترل استرس بر سلامت روانی دانش آموزان
زهرا رضایی
نقش فناوری در رشد و توسعه ی همه جانبه ی آموزش ریاضی
زهرا لاچینی
اهمیت تدریس مفاهیم روانشناسی، حقوق و علوم سیاسی برای تمامی دانشجویان در دانشگاه
حامد نیک پی
تأثیر تدریس به شیوه سازنده گرایی بر علاقه به درس: یک مطالعه نیمه آزمایشی
مصطفی صفری - لیلا نجارکریمی - ماهرخ فرجی پول
بررسی مزایا و معایب اینترنت اشیاء
حسین سعیدی - حسن سعیدی - فاطمه شکری
بررسی آموزش ادبیات دوره متوسطه بر اساس نظریۀ آزادی اریک فروم
فرزاد رستمی - لعبت خسروی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0