0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
آسیب شناسی اجرای طرح پروژه های علمی دانش آموزان دوره ی ابتدایی ( جشنواره ی جابربن حیان ) و ارائه ی راهکار برای آن
نویسندگان :
عباس کارگر
1
فرشته یدالهی
2
1- آموزش و پرورش محمودآباد
2- آموزش وپرورش محمودآباد
کلمات کلیدی :
پروژه های علمی ، جشنواره ی جابربن حیان ، آسیب شناسی ، راهکارها
چکیده :
طرح پروژه های علمی دانش آموزان موسوم به جشنواره ی جابربن حیان هشت سال است که بعنوان یکی از طرحهای اجرایی در دوره ی ابتدایی بین دانش اموزان برگزار می شود. با توجه به اهمیت پژوهش دانش آموزی بصورت پروژه و تأکید سند تحول بنیادین در این زمینه ، طرح مذکور در سالهایی که اجرا شده ، دارای چالشهای زیادی در عمل بوده و حتی انگیزه ی اجرای آن توسط معلمان و دانش اموزان و مدیران و....روز به روز کمرنگ تر شده ، لذا این مقاله قصد دارد به واکاری و آسیب شناسی این طرح پرداخته و برای اجرای بهتر ، پربارتر آن از لحاظ کمی و کیفی راهکارهای عملی ارائه نماید
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مدیریت نوین و بسترسازی جهت تحول مدارس
حسن نعیمائی عالی - سیده فاطمه سیدی افراپلی
فناوری واقعیتافزوده گامی درجهت بهبود یاددهی و یادگیری ریاضیات مدرسهای
فرشته فتحی - محمد جواد اسلام پور - مهدیه اجدادی
بررسی تاثیر فعالیت در فضای سایبری و مجازی بر اختلال اضطراب اجتماعی
آسیه سعادت
رهگیری تقویت انواع توجه در کتب علوم تجربی پایه اول تا ششم ابتدایی
علیرضا حافظی - پردیس آذررخش
فرهنگ سازی استفاده از فناوری در آموزش ریاضی
مرضیه ذبیحی آزادبنی
تحلیل بسترهای بحران مدیریت منابع آب کشور و نحوه مدیریت آن
ملیحه صادقی - ابراهیم صادقی
بررسی رابطه هوش اخلاقی و اعتماد سازمانی مدیران مدارس ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد
محراب مرادی
تأثیر یک دوره فعالیت بدنی بر افسردگی در دانش آموزان دارای اضافه وزن و چاق مبتلا به پُرخوری عصبی
ساجده فدائی ریحان آبادی - حسن عموزاد مهدیرجی - مرتضی پریچهره
رابطه بین پذیرندگی شغلی و کمال گرایی در بین مدیران و معاونین مدارس ابتدایی مازندران
حاتمه رجبی نیا - جعفر نصیر ناتری
آموزش مبحث سطح شیبدار به دانش آموزان پایه پنجم به شیوه کاوشگری
زهره سربندی فراهانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0