0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی تأثیر هوش مصنوعی در فرآیند تعلیم و تربیت
نویسندگان :
فاطمه حاجی پور اسی
1
آرزو رنجبر
2
حوا ابراهیمی
3
1- آموزش و پرورش محمودآباد
2- آموزش و پرورش محمودآباد
3- آموزش و پرورش محمودآباد
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،آموزش،پرورش،تعلیم و تربیت
چکیده :
بررسی تأثیر هوش مصنوعی در فرایند تعلیم و تربیت یکی از موضوعات مهم و پرکاربرد در حوزه آموزش و پرورش است. هوش مصنوعی میتواند در بهبود فرایندهای آموزشی و یادگیری نقش مهمی ایفا کند. این فناوری میتواند به ارزیابی دقیق دانشآموزان، شخصی سازی آموزش، افزایش تعامل آموزشی و توسعه مهارتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات کمک کند. در این مقاله، کاربردهای هوش مصنوعی در آموزش و پرورش، تاثیر آن بر یادگیری و چالشهای پیاده سازی آن مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین، موضوعات پژوهشی مرتبط با هوش مصنوعی در آموزش و پرورش ارائه شده است. روش پژوهش بهصورت گردآوری اطلاعات از طریق کتابخانهای است و هدف پژوهش بررسی استفاده از هوش مصنوعی در آموزش و تأثیر هوش مصنوعی بر یادگیری است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیل محتوای کتاب علوم پایه سوم ابتدایی به لحاظ فعال بودن یا نبودن محتوا براساس تکنیک ویلیام رومی
رحمت بطیاربندپی - فاضله شعبانی
تأثیر محیط آموزش مجازی بر میزان یادگیری دانش آموزان با نقش میانجی اینرسی سازمانی در دوره بحران کرونا (مطالعه موردی معلمان ابتدایی شهرستان آمل)
احترام رمضانی - نادی علیزاده
توسعۀ فرهنگ نگارش و انشا در مدارس( رویکردی نوین در نظام برنامه ریزی درسی آلمان)
حسین قاسم پورمقدم
چگونه توانستم اختلال لکنت زبان دانشآموز پایه اول ابتدایی مدرسه زنده یاد اکبری چالوس را برطرف کنم؟
سیده فاطمه حسینی نسب - هانیه جعفرنیا صومعه سرایی
ترویج یادگیری مداوم برای ارتقاء آموزش و پژوهش در محیطهای دانشگاهی و مدارس
فاضله سیفی - رودابه حسن پور لیما
رفع کج فهمی ها در مورد آرایش الکترونی کوانتومی در کتاب شیمی دهم
علیرضا ناصری مود
مروری برعوامل موثردرپیشرفت تحصیلی دانشآموزان
نرجس سلیمانپور - سلمان حیدری - محمدرضا حیدری
بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر تاب آوری سازمانی و پاسخگویی اجتماعی معلمان
حسین مومنی مهموئی - امیرعباس اکبریان
زیبایی شناسی قرآن در اندیشه و کلام مقام معظم رهبری
مهدی رستمی - رضا آقاپور - شعبانعلی رستمی
بررسی میزان اثرگذاری سواد اطلاعاتی معلمان از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهبود روش های تدریس درس شیمی (با محوریت معلمان شیمی آموزش و پرورش مهرستان)
هدی منصوری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0