0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
آسیب شناسی هوشمندسازی مدارس
نویسندگان :
سید امیر اسدزاده
1
زهرا محمدپور
2
رضا عطایی
3
1- دانشگاه فرهنگیان پردیس امام جعفر صادق(ع) خراسان شمالی
2- دانشگاه فرهنگیان پردیس امام جعفر صادق(ع) خراسان شمالی
3- آموزش و پرورش خراسان شمالی
کلمات کلیدی :
مدرسه، هوشمندسازی، آموزش و پرورش، دانشآموز
چکیده :
هدف از این پژوهش بررسی ماهیت و چگونگی عملیاتی شدن یکی از سیاستهای اخیر وزارت آموزش و پرورش با نام هوشمندسازی مدارس است. روش پژوهش توصیفی-تحلیلی و از ابزار و شیوهی جمعآوری اطلاعات منابع کتابخانهای، مقالات و سایتهای معتبر علمی استفاده شده است. نتایج این پژوهش نشان داده است که فاصلهای قابل ملاحظه میان تلقی اسناد سیاستگذاری از مدارس هوشمند و آنچه به واقع در حال اتفاق افتادن است، وجود دارد. این شکاف به ویژه در خصوص عوامل فرآیندی چشمگیر است. بالا بودن تعداد دانشآموزان در کلاس، زياد بودن حجم کار دبيران در هفته و کمبود وقت از جمله موانع موجود در اجرای درست این طرح است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر اجرای فعالیت های هنری بر شکوفایی خلاقیت دانش آموزان و ارتقاء سلامت روانی دانش آموزان
سمیه خزانی - سوری احمدی خطیر
مؤلفه مفهوم زندگی در اسلام با تاکید در آموزش و پرورش اسلامی
علی کریمی - عفت اصغریان
شناخت واهمیت یادگیری مستمرورشدپایدار دردانش آموزان
رعنا زارع جویباری
بررسی رابطه ی بین سبک یادگیری انطباق یابنده با خلاقیت کارکنان دفتر مرکزی گروه پارس آرا آمل
فرشته قنبری - جمیله خوشخو
تحلیل مدل رگرسیونی جو سازمانی و استرس شغلی معلمان تربیت بدنی
آرش بابامرادی - عباس امینی - امین باقری - نادر شهسواری
بررسی رابطه عملکرد تیمهای کاری و انگیزش شغلی با نقش میانجی مدیریت دانش کارکنان ورزش و جوانان خراسان جنوبی
ایمان صفائی - ابوالفضل داوطلب مفرد
بررسی روش های مدیریتی جذب مردم و جوانان به مسجد
ملیحه محمدنژاد نامانلو
نقش آموزش و پرورش در توسعه فرهنگی جامعه
محسن معتمدی - محمدرضا محمدزاده رهنی
برقراری ارتباط مابین کانون خانه و مدرسه بر پایه سبک زندگی اسلامی و ایرانی
حسنیه قاضی زاده علمداری
تفکر انتقادی معلمان در تدریس کتابهای درسی
محمد اسماعیلی - میترا یوسفی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0