0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
راهکارهای تدریس در کلاس های چندپایه
نویسندگان :
حمید ناصری پلنگرد
1
1- تربیت معلم ایلام
کلمات کلیدی :
چندپایه، فضای آموزشی، شیوه تدریس ، دانش آموزان، مدیریت کلاس
چکیده :
شرایط سخت محیطی ،کمبود جمعیت دانش آموزی ،کمبود نیروی انسانی وفضای آموزشی،مهاجرت طبیعی یا اجباری ووجود مشکلات و مسایل متعددمالی و اقتصادی از عواملی هستند که امکان تشکیل واحد آموزشی رابا کلاسهای تک پایه محدود می سازند. هدف مقاله ی حاضر،بررسی مشکلات روشهای موجود تدریس در کلاسهای چندپایه وچگونگی مدیریت کلاسهای چندپایه استدرنوشتن این مقاله از روش کتابخانه ای استفاده شده است براساس نتایج بدست آمده عوامل اثر گذاربر روش تدریس از دیدگاه معلمان چند پایه ،کمبود وقت ،تعداد زیاد دانش آموزان در هر پایه، عدم آگاهی از شیوه های تدریس در کلاس چند پایه،کمبود وسایل آموزشی،نامناسب بودن ترکیب سنی دانش آموزان وعدم تمرکزحواس بوده است
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
یک مدل مفهومی آموزش از راه دور آنلاین در آموزش عالی
مهناز خنیفر
ارزشیابی دوره های آموزشی ضمن خدمت بر عملکرد شغلی معلمان دوره ی ابتدایی
کاظم دلروز - محمد کاظمی - وکیل آژیده - منصور صیادیان جو
نقش شبکه های اجتماعی در جریان دانش بین دانشگاه و صنعت
مجید شیرزاد - راضیه بلباسی - ایرج شیرزاد
کاربرد نظریه یادگیری گشتالت در برنامه ریزی درسی
مرزبان ادیب منش
مقایسه رابطه والد-فرزندی وحمایت والدینی از کودکان در مراکز آموزش استثنایی و مدارس عادی (مورد مطالعه: شهر گناباد)
زینب رفیعی - سید سعید حسینی
بررسی تأثیر تدریس به شیوة همیاری بر یادگیری دانش آموزان پایه دهم در درس شیمی
فاطمه قائمی امیری
بررسی تاثیر آموزش مجازی مقطع ابتدایی شهرستان محموداباد از دیدگاه معلمان
خورشید حسین زاده فرمی - سیده شهربانو حسنی مقدم
بررسی و تحلیل عناصر متناقض نما در دیوان حافظ
محمد آقاجانپور عمران
ضرورت غنی سازی محیط (خانه و مدرسه) و ارتقاء سطح انگیزه ورزشی دانش آموزان
ملیحه فاضل
تاثیر قصه گویی تعاملی بر سواد خواندن دانش آموزان پایه ی سوم مدرسه ی پسرانه ی شاهد در شهرستان ساری
وحیده برزه - سیده نیره هاشمیان
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0