0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی مبانی نظری شایستگیهای مربوط به متخصصان تکنولوژی آموزشی
نویسندگان :
محسن عفتی
1
فریده فلاح
2
طاهره عادلی
3
رضا پاشا
4
1- آموزش و پرورش آمل
2- مازندران
3- آموزش و پرورش آمل
4- آموزش و پرورش آمل
کلمات کلیدی :
شایستگی، متخصص، تکنولوژی آموزشی
چکیده :
یادگیری مادام العمر و زندگی، ایده یادگیری به عنوان یک ساختار اجتماعی که در آن عناصر داخلی و تغییر عوامل بیرونی همگرا میشوند، و شناخت فناوری به عنوان منبعی که میتواند همه جا را گسترش دهد و گسترش یابد. از آنجا که افراد توانمند موجب پیشرفت و توسعه کشور میشوند تعیین وظایف و تکالیف یک شغل، سپس مشخص کردن شایستگیهایی که افراد برای انجام دادن آن شغل باید داشته باشند، دو گام مهم برای بهبود کیفی در یک سازمان به شمار میرود. در این راستا این تحقیق با هدف بررسی مبانی نظری شایستگیهای مربوط به متخصصان تکنولوژی آموزشی، آشنا شدن با ویژگیهای متخصصان تکنولوژی آموزشی و آشنا شدن با شایستگیهای متخصصان متخصصین فناوری آموزشی و برخی از رشتههای علوم تربیتی جمع آوری خواهد شد. همچنین جهت گردآوری اطلاعات از موتورهای جستجوگر و پایگاه داده های معتبر ازجمله Magiran، Noormags، Scientific Information Database، Science Direct Google Scholar و مطالعات کتابخانهای در کتب و مقالات علمی منتشر شده، استفاده شده است. در ادامه در این پژوهش مبانی نظری زیر مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است: صلاحیت. شایستگی، شایستگی در اسناد فرا دستی، انواع شایستگیها، فضای حالت در شایستگی، الگوها، تفاوت بین یک متخصص وصلاحیت، مدل مفهومی شایستگیها، شایستگیهای تکنولوژیستهای آموزشی
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
هوش مصنوعی وکاربردآن برای معلمان ودانش آموزان
نجمه مددی
طرح درس مبتنی بر فناوری
سیده بتول حسینی - مریم دیوسالار
شناخت نگرش دانش آموزان دختر مدارس غیر انتفاعی دوره ی ابتدایی گرگان به آسیب های اجتماعی با رویکرد آسیب شناسی و پیشگیرانه
حمیده زوار
پیش بینی بهزیستی روان شناختی بر اساس کیفیت زندگی و تاب آوری مدیران آموزش و پرورش شهر ساری
حسین احمدی - فاطمه ذبیحی حاجیکلایی
بررسی محتوای کتاب ریاضی پایه ی دوم ابتدایی در نظام آموزشی 3-3-6
عبدالله عزیزی - شهناز عزیزی
آیا یادگیری معکوس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی تاثیر دارد؟
مریم قمی اویلی - سمیه پالوج
بررسی پیشینه ی سواد خواندن به عنوان یکی از مهارت های چهارگانه ی زبانی
وحیده برزه - رقیه کردان - سیده نیره هاشمیان
باز خوانی منظومه ی لیلی و مجنون نظامی با رویکرد طبیعت گرایی
طیبه امینی ونکی
عملکرد مدارس متاثر از سند تحول بنیادین و ساحت های شش گانه آن
رقیه زاهدی خطیر
چالش های تدریس زبان انگلیسی در مدارس ایران. روش های جدید و خلاقانه تدریس گرامر و لغات جدید
رزا فامیلیان سورکی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0