0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستیم با برقراری ارتباط موثر انگیزه یادگیری ریاضی را در دانشآموزان بیفزاییم؟
نویسندگان :
مرضیه باقری آزادبن
1
نادره حمیدی
2
1- اداره آموزش و پرورش فریدونکنار
2- اداره آموزش و پرورش فریدونکنار
کلمات کلیدی :
ارتباط موثر،یادگیری ریاضی،دانش آموزان،انگیزه
چکیده :
هدف اصلی این پژوهش بالا بردن انگیزه ی دانش آموزان برای یادگیری درس ریاضی در پایه نهم است. تقریبا اکثر دانش آموزان این کلاس علاقه ای به درس ریاضی نداشته اند و در کلاس کاملا منفعل بودند و تمایلی به حل تکلیف در منزل نداشتند. عوامل متعددی در ایجاد این بی انگیزگی نقش دارند که با اقداماتی نظیر برقراری ارتباط صمیمی تر با دانش آموزان، تغییر و تنوع در شیوه های تدریس، آموزش کاربردی ریاضی، ساخت دست سازه ها، کارگروهی، توجه به تفاوت های فردی و....توانستیم انگیزه و علاقه ی دانش آموزان در یادگیری ریاضی را افزایش دهیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی موانع توسعه ورزش شنا (مطالعه موردی: شهرستان قائمشهر)
جمشید سیارنژاد - فاضله اسماعیلی
بررسی مدل ریاضی سرطان در مجراها از دیدگاه مسائل معکوس
مرتضی گرشاسبی
اثر بخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر روی علائم اضطراب سلامت در دوره شیوع بیماری کویید- ۱۹
کاظم دلروز
آشنایی با مفهوم نقاط کوانتومی و کاربرد های آموزشی
سیف الله قاسمی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی سوم دبستان براساس تکنیک ویلیام رومی
مونا سالاری فرد
بررسی محیط های یادگیری مجازی (PLE) دانش آموزان
مهناز خنیفر
اثربخشی خوشبینی تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دورهی دوم کلاسهای چندپایه مقطع ابتدایی شهرستان خواف
مصیب زنگنه - محدثه منور برآبادی
سنجش نوین، همیار آموزش و یادگیری
محمد فلاح - محمد محسنی
رابطه هوش فرهنگی و سواد کامپیوتری معلمان با سبک مدیریت کلاسی آنان در استان مازندران
پارمیس نوائی
تاثیر بهره گیری از سیستم چندرسانه ای پادکست آموزشی بر انگیزش پیشرفت و یادگیری دانش آموزان در درس قرآن
مجتبی رضایی راد - علی شیردل دارابی - علی کرم دار اسرمی - سید رضا جلالی کوهی خیلی - محمد قدیری پائین لموکی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0