0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تدریس ریاضی با رویکرد ساخت گرایی
نویسندگان :
فخرالسادات عابدینیان
1
1- یزد
کلمات کلیدی :
تدریس ریاضی , آموزش
چکیده :
معلم دانش آموزان را به مفهوم سازی و ساخت دانش هدایت می کند و آنان را تشویق می کند تا به ایده سازی نیز بپردازد و ایده های خود را بیازمایند.روش تدريس ساخت گرايي، به عنوان تدريس خودجوش در امر ياددهي - يادگيري مقاطع مختلف تحصيلي، تأثيرات شگرفي به جا مي گذارد .در اين مقاله سعي شده است كه علاوه بر تعريف هدف و الگوي مرتبط با محاسن و معايب آن: به مراحل اجراي روش با تأكيد بر آموزش تاريخ به عنوان مطالعه موردي ا شاره شود . اميد ا ست بتوان در عر صه تعليم و تربيت بطور عام و در عصر تكنولوژي آموز شي و تدريس بطور خاص، گامهايي سودمند بر داشت..
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر بازیهای آموزشی بر انگیزش و یادگیری دانشآموزان در عصر دیجیتال
علیرضا سلطانی نظیر - مهدی مرادی - طاهره سام دلیری
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز تبریز
نیر ترقیخواه دیلمقانی
بررسی تاثیر فعالیت های مکمل تربیتی(فوق برنامه) بر اثر بخشی تدریس(مطالعه موردی معلمان کرمان)
زهرا دارباز - عزت الله ملک پور افشار
E-Learning, An Overview of Benefits and Limitation
Samaneh Raeesi Nafchi - Mehdi Attarzadeh
چگونه توانستیم مشکل اضطراب یگانه دانش آموز پایه یازدهم انسانی مدرسه علامه حلی را برطرف کنیم؟
عاطفه دیوسالار - فاطمه تقی پور - ملیکا اسفندیاری
بررسی طرح همیار معلم در مدارس مقطع متوسطه دوم
اسماعیل بیننده
آموزش مجازی(تکنیک ها، مزایا و معایب)
زینب داودی - معصومه همتی زاده - آرزو موسوی
تبیین رابطه تسهیم دانش با کامیابی و نقش واسطهای رضایت شغلی در دبیران تربیتبدنی استان خراسان جنوبی
کاظم چراغ بیرجندی - میثم حسین زاده
بررسی جایگاه هنر زرنگاری(تذهیب) در کتب هنر دورهی اول متوسطه بعنوان دورهی عمومی
الناز خلیلی
بررسی اثربخشی آموزش بدون تکلیف شب بر یادگیری دانش آموزان
لیلا جهاندار لاشکی - طاهره سلطانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0