0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رابطه راهبردهای خود تنظیمی با مهارت های اجتماعی
نویسندگان :
میترا یوسف رشیدی
1
1- دانشگاه آزاد چالوس
کلمات کلیدی :
راهبرد،یادگیری،خودتنظیمی
چکیده :
مقاله حاضر به روش مروری- کتابخانه ای است، که با توجه به نظرات اندیشمندان این عرصه به رشته تحریر در آمده است. هدف این مطالعه بررسی مقایسه تشابهات شعر حافظ با خواجوی کرمانی انجام گرفته است. محتوای لازم برای نگارش این مطالعه از طریق جستجو در پایگاههای اطلاعاتی SID، scholar G و موتور جستجوی گوگل بدست آمده است. که نتایج بدست آمده نشان دادهاند، مفهوم یادگیری خود نظم یافته، به کاربرد خودتنظیمی در مسائل یادگیری، به ویژه آن گونه از یادگیری اطلاق می شود که در بافت کلاس و محیط آموزشی به وقوع می پیوندد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رفع مشکلات ناهنجاری و شلوغی بیش از حد شایان
فروزان ناصری
بررسی تأثیر طرح آموزش نانو بر ارتقای دانش، نگرش و مهارت پژوهشی (مطالعه موردی: دانش آموزان دوره اول متوسطه ناحیه دو ساری)
حسین احمدی - فاطمه ذبیحی حاجیکلایی
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری دانش آموزان
فاطمه ولی پورقادیکلائی - اکرم عموزاده - اکرم عباس پور رکن - زهرا ولی پور - مریم نوروزی
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی کشاورزان شهرستان بابل از بیمه محصولات کشاورزی
سیروس کلوانی
گفت وگویی بی انتها ، مکالمه مخاطب با اثر هنری از دیدگاه گادامر
امیر فیاض
بررسی رابطه عملکرد تیمهای کاری و انگیزش شغلی با نقش میانجی مدیریت دانش کارکنان ورزش و جوانان خراسان جنوبی
ایمان صفائی - ابوالفضل داوطلب مفرد
بررسی میزان توانمندی آموزگاران در استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی در مدارس غیردولتی از دیدگاه مدیران و همکاران
کاظم دلروز
چگونگی مدیریت دروس و فضای کلاسهای چندپایه؛ فنون و روشها ی تدریس، گروهبندی
محمد عبداللهی مقدم
مدل یابی معادلات ساختاری نقش تعدیلگر انگیزش پیشرفت بر تاثیر هوشمند کردن محیط های آموزشی بر برانگیختن شوق یادگیری در دانش آموزان شهرستان آمل
جمیله خوشخو - فرشته قنبری
آشنایی با سوالات مفهومی ؛ فرصتی برای طراحی تکالیف مهارت محور در ریاضیات دوره ابتدایی
امیرمحمد مومنی کوهستانی - اسماعیل شیری رستمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0