0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
مدل یابی معادلات ساختاری نقش تعدیلگر انگیزش پیشرفت بر تاثیر هوشمند کردن محیط های آموزشی بر برانگیختن شوق یادگیری در دانش آموزان شهرستان آمل
نویسندگان :
جمیله خوشخو
1
فرشته قنبری
2
1- کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر(نرم افزار)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمودآباد
2- کارشناس ارشد حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور
کلمات کلیدی :
هوشمند کردن محیط های آموزشی،انگیزش پیشرفت،برانگیختن شوق یادگیری،شهرستان آمل
چکیده :
هدف از انجام این پژوهش مدل یابی معادلات ساختاری نقش تعدیلگر انگیزش پیشرفت بر تاثیر هوشمند کردن محیط های آموزشی بر برانگیختن شوق یادگیری در دانش آموزان شهرستان آمل می باشد. جامعه آماری کلیه دانشآموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان آمل در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ می باشد. مبتنی بر جدول کرجسی مورگان، ۲۸۰ نفر به صورت تصادفی و طبقهای به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. دادهها با استفاده از پرسشنامه هوشمندسازی مدارس شاویردی (۱۳۹۲)، پرسشنامه شوق یادگیری آسوده و نوقابی (۱۴۰۱) و پرسشنامه انگیزه پیشرفت هلمدیچ و اسپنس (۱۹۷۷) جمعآوری شدند. تحلیل آماری دادهها با نرمافزارهای spss26 و Smart PLS3و در سطح معنیداری ۰۵/۰ انجام گرفت. نتایج نشان داد که هوشمندسازی محیطهای آموزشی با نقش تعدیلکننده انگیزش پیشرفت، تأثیر مستقیمی بر برانگیختن شوق یادگیری دانشآموزان دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
یادگیری معکوس
زهره سربندی فراهانی
چگونگی جمعبندی مطالب با خلاصهنویسی
محمود داورزنی - بهار سلطانپور
اثربخشی آموزش مهارت جرات ورزی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
مهسا ممشلی
آموزش مهارتهای اجتماعی ، زندگی و ارتباطی به دانش آموزان ابتدایی
مونا آروین - پریان سلیمانی - مهناز محمودیان
اضطراب ریاضی در دانشآموزان: تحلیل علل، پیامدها و راهکارهای کاهش با تمرکز بر نقش آموزش و مداخلات روانشناختی
سیده حوریه موسوی
بررسی رابطه امید در زیست دانش آموزی
سجاد رضائی آلی - حسن وکیلی ازغندی - رضا صادقی
بررسی نقش سبک های تدریس و آموزش آنلاین در پرورش خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان ابتدایی
پروین خزائی پول
کاربرد هوش مصنوعی در الکترونیک
محمد کاظم صداقت فر - خسرو جلالی
ارزشیابی تکوینی و تاثیرآن بر یادگیری و نگرش دانشآموزان به درس ریاضی از دیدگاه دانشآموزان متوسطه دوم
مریم عبدالملکی - فرزانه فروزانفر
تبیین مشارکت مردم درآموزش وپرورش و توسعه فرهنگی کشور
مهدی اکبری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0