0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
آشتی با لگاریتم
نویسندگان :
فاطمه مقصودی
1
سمانه مقصودی
2
مهدی عباسی مود
3
1- بیرجند
2- دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند
3- دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند
کلمات کلیدی :
لگاریتم،فنّاوریهای نوین،جشنواره الگوهای برتر تدریس،مغز چهار ربعی
چکیده :
در اين مقاله به معرفي روش تدريس مبحث لگاریتم از کتاب ریاضی2 پایه یازدهم تجربی خواهيم پرداخت که در هفدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس سال تحصیلی1399-1400حایز رتبه ی سوم کشوری شده است. نتايج نشان مي دهند كه پس از اجراي اين روش، ميانگين نمرات امتحاني دانش آموزان پانزده درصد افزايش يافته است و بعلاوه دانش آموزان در حل مسائل لگاریتمی ، مهارت پيدا كرده اند . لذا پيشنهاد مي شود تا از روش فوق براي تدريس مبحث لگاریتم در دبيرستان استفاده شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
واکاوی افت و شکست تحصیلی دانشآموزان در میان کانالهای مجازی آموزشی
آمنه فرهادی
بررسی تاثیر یادگیری مشارکتی بر بازدهی دانش آموزان پایه اول دبستان در درس فارسی
مریم دیوسالار - سیدمحمدحسین موسوی نژاد کاسگری
اقدام پژوهی و استفاده از فناوری های نوین در کلاس درس
آرزو موسوی - معصومه همتی زاده - زینب داودی
تأثیر مدرسه در توسعه اخلاقی دانش آموزان؛ مطالعه موردی شهرستان بابل
سیده مرضیه هاشمی - محمدباقر فرقانی اوزرودی
چگونه توانستم در کاهش میزان بی نظمی دانش آموزان کلاس ششم دبستان فرهنگ1 موثر باشم))
علیرضا صالحی کارونیان - رضوانه عباسی
اولویتهای پژوهش و تولید برنامه برای نوجوانان در صدا و سیما
فاطمه عامریان
بررسی ارتباط بین ترس از پیشرفت بیماری (کووید-19) با اضطراب وسلامت روانی دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحیه 2 شهرستان ساری
اسحق علی خطابی - فتانه حسن نژاد میدانی
The Effect of Elaboration Techniques on Iranian intermediate EFL Learners’ Vocabulary Improvement
عباس بدری ایل ذوله - گلناز بدری
بررسی اهمیت تکنولوژی برکارایی معلمان در روند تدریس
فاطمه صادقی ارمی
ارزیابی مشکل ایجاد اضطراب جدایی از مادر در دانشآموز و ارائه راهکارهای اجرایی با انجام اقدام پژوهی در مدرسه
رقیه گلستانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0