0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
روش های آموزش مهارت های اجتماعی و ارتباطی به دانش آموزان ابتدایی
نویسندگان :
راضیه علی پور
1
فاطمه سمنان
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان
کلمات کلیدی :
مهارت،اجتماعی و ارتباطی،دانش آموزان
چکیده :
توسعه مهارتهای اجتماعی به فرایند بهبود و تقویت تواناییهای فردی در تعاملات اجتماعی، ارتباطات مؤثر، و مدیریت روابط انسانی اشاره دارد. این مهارتها شامل تواناییهایی چون گوش دادن فعال، همدلی، مذاکره، حل تعارض، و توانایی در برقراری ارتباط غیرکلامی و کلامی است. توسعه این مهارتها به افراد کمک میکند تا روابط سالمتر، مؤثرتر، و رضایتبخشتری با دیگران برقرار کنند. علاوه بر این، مهارتهای اجتماعی در موفقیتهای شغلی و شخصی نیز نقش مهمی ایفا میکنند و میتوانند به فرد در محیطهای اجتماعی مختلف کمک کنند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد و احساس تعلق و رضایت بیشتری از روابط خود تجربه کند.مهارت های اجتماعی به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار موفقيت های فردی و اجتماعی دانش آموزان، تحتتأثیر مستقیم رفتار و روش های آموزشی معلمان قرار دارد. همچنین قابل ذکر است بدانیم مدارس با ایجاد فرصت های مناسب و ارائه برنامه های آموزشی مفید میتوانند نقش قابل توجهی در پرورش مهارت های اجتماعی دانش آموزان ابتدایی داشته باشند
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر اساس توجه به آموزش حقوق کودک
مریم دیوسالار - محمد غفاری مجلج
نگاهی به مناقشه ریسک وسرمایه دربانک وبازارسرمایه
رامین امینی زارع - سیمین امینی زارع - لیلا کردونی
آشتی با لگاریتم
فاطمه مقصودی - سمانه مقصودی - مهدی عباسی مود
الگوهای تغذیه ای در پیشگیری از پرفشاری خون: یک مطالعه مروری
حامد نظیف - محمدرضا رضانژاد - محمد قلی پور - برات الله حسن پور - ریحانه معصومی
نقش ابعاد یادگیری خودراهبر بر پیش بینی اشتیاق شغلی و توسعه حرفه ای مدیران(مورد مطالعه: مدیران مدارس شهرستان تربت حیدریه و حومه)
محمد جوادی زاده - محمدرضا شکاری زاده
طراحی مدل کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان رشته والیبال باشگاههای ورزشی شهر صلاحالدین
سیدحسین علوی - محمد علاء موسی
بهینهسازی مصرف انرژی در شبکههای حسگر بیسیم با بهرهگیری از الگوریتمهای یادگیری ماشین
رضا انتظاری نجف آبادی - مرتضی غضنفری - پویان صالحی
مبانی مدیریت آموزشی
فاطمه حسن پور - فرشته رضاپور کامی - آمنه رزقی شیرسوار
بررسی آموزش مجازی و الکترونیکی در دوران کرونایی و بعد از آن در مدارس ابتدایی
رباب توپااسفندیاری - هاجر خواجوند سریوی
رویکرد سازنده گرایی به فناوری در آموزش ریاضی
مرتضی گرزین نژاد - نگین صادقی - علی توسلی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0