0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
طراحی مدل کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان رشته والیبال باشگاههای ورزشی شهر صلاحالدین
نویسندگان :
سیدحسین علوی
1
محمد علاء موسی
2
1- دانشگاه فنی و حرفه ای
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورسگان
کلمات کلیدی :
باشگاههای والیبال،عراق،کیفیت خدمات،رضایتمندی مشتریان
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف طراحی مدل کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان رشته والیبال باشگاههای ورزشی شهر صلاحالدین تدوین شده است. روش پژوهش کمی توصیفی از نوع پیمایشی میباشد. جامعه آماری شامل ورزشکاران رشته والیبال بودند که حداقل 6 ماه سابقه فعالیت ورزشی در این رشته را داشتند، که بر اساس آمار اخذ شده از هیات والیبال شهر صلاح الدین تعداد آنها برابر با 1100 میباشد. بر اساس جدول مورگان نمونه آماری 285 نفر انتخاب شدند. برای پیشبرد اهداف پژوهش از پرسشنامه استاندار کیفیت خدمات یی چین لیو [2008] و پرسشنامه رضایت مشتریان [محمودی، 1394] جهت جمع آوری داده ها استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و مدل معادلات ساختاری با کمک نرمافزارSPSS22 و Amos24 استفاده شده است. براساس نتایج مشاهده میشود که کیفیت خدمات بر رضایت مندی مشتریان اثر مستقیم اعمال میکند و میزان تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مندی برابر 62/0 است. درنهایت به مدیران باشگاههای ورزشی شهر صلاح الدین جهت ارتقاء کیفیت خدمات بیشتر پیشنهاد میشود بر اساس بالاترین انتظارات مشتریان باید دانش و مهارت کارکنان و مربیان والیبال خود را در جوابگویی به نیاز مشتریان افزایش دهند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونگی برگزاری آزمونهای هفتگی درس شیمی در تعطیلات کرونا با واتساپ
علیرضا ناصری مود
بررسی نقش عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت ادارات آموزش و پروش خراسان جنوبی
مریم صحرانورد - محمدعلی دادگر - زهرا محمدزاده - صهیب مودی
مدل انگیزش ورزشی با تاکید بر ویژگیهای شخصیتی کشتی گیران استان مازندران
فریده اصغری - احمد غضنفری - طیبه شریفی - رضا احمدی
آشنایی دانش آموزان با تاثیرات منفی شبکه های اجتماعی و راهکارهای استفاده بهینه از آن
فاطمه جلالی کندلوسی
تبیین ارتباط انگیزش مشارکت ورزشی بر اساس دانشآفرینی در ورزش در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تهران
سید مرتضی طباطبائی فاخر
الزامات مدیریت آموزشی در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات
سحر کاوه - سارا قلی پور
بررسی چالشهای مدیریت در مدیریت دولتی و ارائه روشهایی جهت بهبود آن
سید علیرضا رسولی
بررسی کارایی برنامه درسی در افزایش خلاقیت دانش آموزان ابتدائی
ندا آذرپیرا
Iranian Novice versus Experienced EFL Teachers’ Perceptions about Teaching Vocabulary; Tracing professional development in their Narrations
Zahraossadat Mirsanjari - Fatemeh Rostami
نقش مشاوره در مدرسه شاد و سلامت روان
حسین رضائی مردانقم
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0