0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
مروری بر جذب کاربران ایتا و روبیکا با تبلیغ احساسات مثبت و خلاقیت برای افزایش قصد خرید
نویسندگان :
حامد قلعه کانی
1
نسرین فرکیان
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی دولتآباد
2- دانشگاه کاشان
کلمات کلیدی :
ایتا،احساسات مثبت،روبیکا،خلاقیت،قصد خرید
چکیده :
با ظهور رسانه های اجتماعی، فرصت های جدیدی جهت اشتراک اطلاعات برند، تصاویر و ویدیوهایی از محصولات و خدمات برند، برای مدیران و بازاریابان فراهم شده است و از آن به عنوان کانالی جهت ارتباطات بازاریابی استفاده می شود. بی توجهی به محتوای تبلیغات و محتوای پیشبرد فروش در بستر رسانه های اجتماعی، باعث شده که جذابیت های موجود در رسانه های اجتماعی از بین برود و مصرف کنندگان، صفحات برند را ترک کنند، زیرا مصرف کنندگان آن چیزی را که از یک برند انتظار دارند در محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش، شاهد آن نخواهند بود تبلیغ احساسات مثبت و خلاقیت به عنوان کلیدی برای تبلیغات موفق دیده می شود. کارشناسان صنعت معتقدند خلاقیت اثربخشی و بهره وری تبلیغات را تا ده برابر افزایش دهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رابطه ی ادراک از محیط مدرسه و خلاقیت با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ی ابتدایی شهرستان امیدیه
محمدرضا انصاری نیکو - فروغ شجاع - مریم راخداپور - احمدرضا چمن نژادیان - مریم حاجت پور
اثربخشی طرحواره درمانی بر افکار خودکشی بیماران دارای اختلال شخصیت مرزی
مهدیه عباسی
تبیین انقلاب ویتنام با تأکید بر تعاریف «ترکیبی» انقلاب
مهدی حقیقی
مقايسه ميزان پرخاشگري بين دانش آموزان ورزشكار رشته هاي ورزشی منتخب
طیبه شریفی - فریده اصغری
مروری بر تاثیر استرس و اضطراب بر عملکرد تحصیلی دانش اموزان
مرضیه حاجیان - مقداد پورمحمدنسب
مزایا و معایب آموزش مجازی در مدارس
سیده بتول حسینی - مریم دیوسالار
بررسی آموزش ابتدایی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
آمنه مهدی زاده
اصول تربیت بدنی در تربیت اسلامی
زهره ملاعلی نژاد دولو - حسن فریدی - نسترن فرج زاده - حمیدرضا فریدی
نقش خلاقیت ، نوآوری وکارآفرینی بر اثربخشی و بازدهی کارکنان کتابخانه ملی
فتانه ترکاشوند - میثم عاقلی - سید رضا تربت جو
چالش ها و فرصت های استفاده از فناوری های نوین در آموزش و یادگیری معکوس و تاثیر آن بر دانش آموزان نابینا
سحر کاظمی سرشت - زهره اکبرزاده - عطیه انصاری کزج
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0