0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی تاثیر یادگیری هنرها مثل نقاشی و موسیقی بر فرآیند یادگیری علوم ابتدایی شهرستان علی آباد کتول
نویسندگان :
فائزه بخشی
1
جواد کریمی منش
2
1- الزهرا تهران
2- مازندران باباسر
کلمات کلیدی :
علوم،نقاشی،هنر،یادگیری،ابتدایی
چکیده :
آموزش هنر یکی از پایه های اساسی و اصلی تربیت و پرورش انسانهای فعال و خلاق است. لذا وجود برنامه ای مختصر و مفید برای آموزش هنر و امکان فعالیت های هنری در مدارس ، حق هر دانش آموز ایرانی محسوب می شود. باید توجه داشت که در تاریخ آموزش و پرورش ایران موضوع هنر مورد توجه کافی قرار نگرفته است . اکنون موقع آن فرا رسیده که پدران و مادران ، اولیاء مدارس و معلمین محترم توجه خاصی نسبت به آموزش هنر مبذول دارند. روشهای مختلفی برای بهبود یادگیری علوم دبستان میتوان پیشنهاد داد که به کار گیری آنها به درک بهتر دانش آموزان از علوم کمک کننده هستند. دانش آموزان نیز به طور غریزی نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاو هستند. به همین دلیل یکی از مهمترین نکات و راهکارهای تقویت درس علوم ابتدایی این است که فرصت کافی به آنان بدهیم تا اعتماد به نفس و انگیزه جستجو در طبیعت و جهان پیرامونشان را به دست آورند. کلمات کلیدی: علوم، نقاشی، هنر، یادگیری، ابتدایی
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مروری کوتاه برکاربرد هوش مصنوعی در مدیریت پسماندهای جامد شهری
محمدحسین سینکاکریمی - الهه سینکاکریمی
بررسی مبانی نظری اندیشه های فولن
لیلا نجارکریمی - مصطفی صفری
تاثیر تکنیک های رفتاری در آموزش مجازی
ارشیا آقاجانپور
رد پای بوم شناختی شاخصی برای محافظت از محیط زیست
حسن حذرخانی - فاطمه پرک
بررسی نسبت طلایی واعدادفیبوتاچی
عفت شیخی - معصومه کدخدایی
تاثیر نوار کینزیو بر تعادل پویای فوتبالیست های زن غیر نخبه با سندرم کاندرومالژیا
حمیدرضا قزلسفلو - مرضیه سادات حسینی
بررسی رابطه عملکرد تیمهای کاری با عزتنفس و دلبستگی شغلی معلمان تربیت بدنی شهر زنجان
طاهره انبارلو
بررسی تأثیر روشهای مختلف تدریس بر درک ریاضی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی دبستان یحیی ملا در سال 1403
مهدی احمد کیا دلیری
بررسی نظامهای بینالمللی رتبهبندی موسسات آموزش عالی در تعامل با توسعه پایدار
امیرعلی خادمی - امیدرضا باغچهسرائی
تبیین جایگاه فنآوری های نوین در فرایند یاددهی یادگیری
زهرا کاظمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0