0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی تأثیر روشهای مختلف تدریس بر درک ریاضی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی دبستان یحیی ملا در سال 1403
نویسندگان :
مهدی احمد کیا دلیری
1
1- آموزش و پرورش چالوس
کلمات کلیدی :
روش تدریس،درک ریاضی،دانش آموزان ابتدایی،پایه پنجم
چکیده :
این پژوهش به بررسی تأثیر روشهای مختلف تدریس بر درک ریاضی دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی میپردازد. این مطالعه اثربخشی آموزش سنتی مبتنی بر سخنرانی، یادگیری مشارکتی و آموزش پیشرفته فناوری را با استفاده از تجزیه و تحلیل آماری مقایسه میکند. این تحقیق با استفاده از نمونه ای متشکل از 36 دانش آموز به سه گروه تقسیم می شود که هر گروه در یک دوره دو ماهه در معرض یک روش آموزشی قرار می گیرند. نتایج نشان میدهد که کدام روش در بهبود درک ریاضی دانشآموزان، همانطور که با نمرات آزمون استاندارد اندازهگیری میشود، مؤثرتر است. یافتهها تأکید میکنند که آموزش پیشرفتهشده با فناوری به دلیل توانایی آن در تعامل با دانشآموزان از طریق تجارب یادگیری تعاملی و پویا، به عنوان مؤثرترین استراتژی برجسته میشود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
آموزش دوران کودکی به دانش آموزان از دیدگاه اسلام
فریبا محمدی - اکرم یعقوبی بصیر - روح انگیز یعقوبوند
بررسی رابطه تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری با اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان
الهه فدوی
چالش ها و تهدید های برگزاری دوره های ضمن خدمت از دیدگاه فرهنگیان شهرستان گلوگاه
عباس باقری - ابراهیم خطیری
نقش مزاج، در تعلیم وتربیت دانش آموزان
روح اله شعبانی - خدیجه خلیلی
نگاهی به برخی اقسام کشتی های تجاری
عرفان بابایی
بررسی کتب علوم و فارسی اول تا سوم ابتدایی با تاکید بر محورهای آموزش محیط زیست با استفاده از مدل ویسکانسین
سمیه بیگدلی
نقش مدیر و معلمان در شکل گیری تعلیم و تربیت اسلامی – ایرانی
علی کریمی - زهرا کریمی
تربیت فقهی و دینی دختران
ملیحه محمدنژاد نامانلو
بررسي تأثير فناوري هاي اطلاعاتي بر آموزش در مدارس
امین شیرزاد - روح الله رضایی - سیده مریم موسوی - نرگس موسوی
واکاوی رعایت عناصر مدل رفتار اطلاعیابی ویلسون در کتابخانه های دیجیتال دانشگاه های علوم پزشکی ایران
صفیه طهماسبی لیمونی - فاطمه ولی پناه فیروزجائی - ابراهیم علیجانزاده سرستی - هوشنگ علی اصغری جلودار
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0