0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رابطه کتابخانه با برنامه های آموزشی
نویسندگان :
فاطمه زهرا تقی پور علی تپه
1
ملیحه بهزادکلائی
2
حمیدرضا محمدی
3
1- آموزش و پرورش بهشهر
2- آموزش و پرورش بهشهر
3- آموزش و پرورش بهشهر
کلمات کلیدی :
کتابخانه آموزشگاهی،عناصر آموزشی،برنامههای آموزشی،آموزشوپرورش،تعلیم وتربیت
چکیده :
کتابخانه آموزشگاهی به محلی اطلاق می شود که برای پشتیبانی از برنامه های آموزشی مدرسه و ارائه خدمات مربوطه از طریق فراهم آوردن مواد، امکانات و خدمات فردی و گروهی پدید آمده باشد. در این مقاله میخواهیم به ارتباط و لزوم هماهنگی بین این نوع کتابخانهها و عناصر آموزشی مدرسه که یکی از آنها برنامههای آموزشی است بپردازیم. ازاینرو هدف کتابخانههای آموزشگاهی پشتیبانی از برنامههای آموزشی مدارس است. روش مورداستفاده در این مقاله روش تاریخی با استفاده از منابع کتابخانهای است. منابع مورد استفاده شامل کتابها و مقالات مرتبط با موضوع میباشد. اگر هدفهای آموزش و پرورش انتقال دانش ، القای تدریجی ارزشها ، پرورش مهارتها و توانش های ذهنی ، جسمی ، اجتماعی و هنری باشد نقش کتابخانههای آموزشگاهی بهعنوان برنامههای آموزشی در امر تعلیم و تربیت اهمیت بسزایی دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
فرصت ها و تهدیدهای آموزش مجازی از بعد آموزشی و اجتماعی
فضه بهرامی دونچالی - زهرا صادقی سرخنی - احیا زهدی چرمخوران - سکینه صادقی لویه
ارزیابی و ارائه ی روشهای نوین ایجاد ارتباط مؤثر بین معلم و دانش آموزان در کلاس درس (مطالعه موردی: مقطع پایه ی ششم ابتدایی در شهرستان آمل)
مهتابه ملکی
میزان توجه به ساحت تعلیم و تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی در محتوای کتاب فارسی پایه اول
وحید بنیسی - لیلا غلامی مهرا - آرزو عرفان
مشارکت اجتماعی زنان و برقراری تعادل در فرصت ها
باقر تسلیمی - مهدی کهنسال - عاطفه مجدی کفش گری
ادغام کسب و کار دیجیتالی و اقتصاد سبز؛ فرصت هایی برای توسعه ی پایدار زیست محیطی
سیده رقیه رمضان زاده مقری - مریم کاردگر
کلاس های چند پایه فرصت یا تهدید
جعفر اکبری لنگوری - یاسر محمدی افراکتی
کنترل پیشبین تطبیقی در مبدل بوست مرتبه دوم با هدف بهبود پاسخ گذرا
حسین سعیدی
بررسی و تحلیل محتوای ساختار، نکات ادبی، دستوری و نگارش کتب فارسی مقطع ابتدایی همراه با نظرات معلم پایه دوم تاششم
علی آبادیان
فعال کردن کلاس ریاضی و بهبود فرایند یاددهی و یادگیری با روشهای خلاقانه
زهره فاطمی نژاد
بررسی تاثیر سبکهای فرزند پروری والدین بر رفتار خود تنظیمی در یاد گیری دانش آموزان با نقش میانجی گری خود کارآمدی مطالعه موردی مدارس متوسطه اول دولتی دخترانه شهرستان محمودآباد
عباس کارگر - فرشته یدالهی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0